tykkkäätkö hernerokasta?

• Viestiketjun aloittaja ?????????
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";23184885]Muut ruoat laskevat, mutta jostain syystä hernerokka tökkää.
Nyt aikuisena saatan syödä sinapilla doupattuna, jos muuta ruokaa ei töissä ole tarjolla.[/QUOTE]

tarjoillaanko teillä töissä ruokaakin?

"vieras"
[QUOTE="vieras";23184987]Kuka on puhunut ilmaisesta työpaikkaruokailusta?[/QUOTE]

No jos puhutaan että työpaikalla tarjoataa, niin tietysti se on ilmaista. En minä nyt mikään tyhmä ole. :D

plm
[QUOTE="vieras";23184929]Itse asiassa harvalla työpaikalla tarjotaan ilmaiset safkat![/QUOTE]

Ootko jotenkin vajaa vai provoiletko vaan?
Aika monella työpaikalla on ruokaa tarjolla jonkinlaista maksua vastaan.
Kukaan muu ei käsittääkseni ole puhunut ilmaisuudesta mitään ja toisaalta, jossain voi hyvinkin olla ilmaiset ruuat. En tunne kaikkia työpaikkoja.

plm
[QUOTE="vieras";23184995]No jos puhutaan että työpaikalla tarjoataa, niin tietysti se on ilmaista. En minä nyt mikään tyhmä ole. :D[/QUOTE]

Itse asiassa sä sekoilet nyt. Ei puhuttu tarjoamisesta vaan mitä on tarjolla. Ne on kaksi eri asiaa.

plm
[QUOTE="vieras";23185015]Mutta jos työpaikka TARJOAA[/QUOTE]

Edelleenkään niin ei sanottu vaan että on tarjolla.
Monesti muuten asuntoilmoituksissakin näkee että harvoin tarjolla, ainutlaatuinen kohde tms.
Luuletko silloinkin että asunto on ilmainen?
Kannattaa lopettaa vänkääminen, olet väärässä :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";23184995]No jos puhutaan että työpaikalla tarjoataa, niin tietysti se on ilmaista. En minä nyt mikään tyhmä ole. :D[/QUOTE]
Olla tarjolla ja tarjotaan on kaksi ihan eri asiaa.

plm
Tai tämä linkki
http://www.suomenmaa.fi/etusivu/keskustan_yritt%C3%A4j%C3%A4t_kotimaista_on_oltava_aina_tarjolla_5114030.html

Tuskin nuokaan ruuat on tarjolla ilmaiseksi.
Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen on että tykkään hernesopasta mutta syön harvoin koska saan siitä ilmavaivoja :D
Ja nyt lähden katsomaan mitä kivaa kaupassa olisi tarjolla.

"vieras"
[QUOTE="mamma09";23185033]Jos työpaikka tarjoaa ilmaisen sapuskan niin taitaa verottaja kiinnostua siitä...[/QUOTE]
onko tämä herra niin kiinnostunut hernerokasta? :D hyvähän se että ruoka maittaa

Yhteistyössä