Tykkimäen huvipuisto

karsee
paikka. no ei kai, mutta ihan pieneille aika yes. mutta mun 4-v ei löydä enää sielt mitään joten oltiin Linnanmäellä. Mut kyl siis aika kolho paikka koko tykkimäki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja karsee:
paikka. no ei kai, mutta ihan pieneille aika yes. mutta mun 4-v ei löydä enää sielt mitään joten oltiin Linnanmäellä. Mut kyl siis aika kolho paikka koko tykkimäki.
Meillä 3v ja 7v lapset, jotka ei oo kauheesti missään huvipuistoissa olleet, joten viihtyisköhän nuo?
 
karsee
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Alkuperäinen kirjoittaja karsee:
paikka. no ei kai, mutta ihan pieneille aika yes. mutta mun 4-v ei löydä enää sielt mitään joten oltiin Linnanmäellä. Mut kyl siis aika kolho paikka koko tykkimäki.
Meillä 3v ja 7v lapset, jotka ei oo kauheesti missään huvipuistoissa olleet, joten viihtyisköhän nuo?
menis aika ok. 7 v pääsee jo isompiin laitteisiin ja 3 v löytyy just sopivasti laitteita että väsyy ;). Yksi hyvä puoli on että se ei oo iso paikka joten kävelemistä ei tuu paljon.
 
hyvä paikka
On käyty ja käydään mennen tullen. Hyvä paikka, sopivan kokoinen, ei älyttömiä ruuhkia ja kiva ympäristö. Varsinkin koululaisille mahtava paikka! Särkänniemi on niin iso ja ruuhkainen tuohon verrattuna. :D
 
vieras
Me oltiin viime kesänä lasten 6v ja 7v kanssa siellä ja täytyy sanoa, että oli paras paikka tuon ikäisille. Pääsivät joka laitteeseen, muutamaan piti olla aikuinen mukana. Sopivan kokoinen alue ja ei niin hirveää ruuhkaa kuin lintsillä ja särkkiksellä. Hinta oli myös kukkarolle miellytävämpi kuin lintsillä. Oltiin heti kun aukesi paikalla ja lähdettiin vasta kun puisto suljettiin ja lapset viihtyi koko päivän todella hyvin.
 
ekkekeke
Mun mielestä Tykkimäki on loistava paikka just ton ikäsille! Siellä on huomattavasti väljempää ja vähemmän jonoja kun noissa isoissa huvipuistoissa, ei tartte koko ajan väistellä muita. Laitteita löytyy kyllä kaikenikäisille, ehkä teinit ei niinkään tuolla kyllä taida viihtyä. Perinteisen huvipuiston lisäks siellä on sitten semmoinen pikkuinen "kotieläinmetsä", saa syöttää pupuja ja ratsastaa ponilla. Ja liikennepuistossa saa ajaa ajokortin, sen saa sitten mukaansa :)
 
karsee
tulikin tossa plussia. mut huomasin että kun oma on alle just sen 120 cm niin ei oikeen enää sitten niis pienissä laitteissa viihdy ja isompiin ei pääse. lintsillä oli kiva kun oli niin paljon valinnanavaraa..ja köh.köh..siel oli kyl se "lohikäärme" aika huisi vehe mun mielestä alle 120 cm. johon sai mennä...huh, huh;) tosin muksu niin hurjapää että ois menny siin koko pv.
 
ex kesätyöntekijä
suosittelen ! nyt siel on tehty muutoksia viime vuoteen joten pitäs olla pikkasen piristynyt paikka puuhapaikkoineen ja uusituilla laitteilla :D eikä hinnat pakota jos vertaa lintsiä tms. mukava työympäristö <3
 
++
Tykkimäki on pienille kiva paikka,löytyy kyllä myös isommille lapsille.meillä ykkösinä oli ne akulla toimivat rekan nupit joilla sai ajella omassa pikku kaupungissa.joskus siel oli myös eläimiäkin joita sai syötellä
 

Yhteistyössä