L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä ymmärrän:nuku lapsesi vieressa ens yö ja pidä puhelin lähellä, valmiina myrkytyskeskuksen numero.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:![]()
Kävitkö vetämässä myös koulun keittäjän hirteen? EIku te ootte tietty stainerissa.
Saa sielläkin ranskalaisia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:![]()
Kävitkö vetämässä myös koulun keittäjän hirteen? EIku te ootte tietty stainerissa.
Saa sielläkin ranskalaisia![]()
Mistäs muuten ap tiesi, ettei nakit olleet luomuaNe on muuten hyviä, meille ostetaan niitä. Mutta luomuranskalaisia en oo tainnut nähdä valmiin. Jotain luomuperunapakastetta olen kyllä nähnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä meilläkin kotona herkutellaan mutta vain juhlapäivinä, minusta herkut eivät kuulu arkeen. Nytten sitten saa olla selittämässä lapselle miksei meillä voida joka päivä vaan syödä herkkuja.
Alkuperäinen kirjoittaja muumit:Ranskalaisia ja nakkeja, ilman teidän lupaa! Oma lapsi (8vuotias) oli tänään kaverilla kylässä ja oli saanut vähän "välipalaa" siellä ja välipalana oli ollut rankalaisia ja nakkeja!! Minun mielestä olisi kyllä pitänyt olla meidän lupa tollaseen!! Meillä syödään tollasta moskaa TODELLA harvoin ja minusta ei ehdointahdoin tarvisi muittenkin lapsia tollasella saastuttaa! Kiva kun meillä syödään aina terveellistä, paljon kasviksia ja melkein kaikki luomua ja lähiruokaa niin kaverilla kylässä olevat myrkytetään transrasvoilla! Ai että suututtaa!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä meilläkin kotona herkutellaan mutta vain juhlapäivinä, minusta herkut eivät kuulu arkeen. Nytten sitten saa olla selittämässä lapselle miksei meillä voida joka päivä vaan syödä herkkuja.