Tykkäävätkö teillä lapset mämmistä?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en tykännyt koska muutkaan ikäiseni lapset eivät tykänneet :)
Nyt vanhemmiten saatan syödä koko laatikon vuorokaudessa,toki kermavaahtoa pitää olla,muuten ei uppoa :)

tit tic
Kyllä lapset tykkää. En ole koskaan sanonut, että syökää nyt vaikka on saman väristä kuin kakki. Ei ole minullekaan lapsena niin sanottu. Itse olen vaan kehunut sitä suklaapuuroa muistuttavaksi vaikka jäykempää. Kyllä on maistunut ja onhan se makeata.

HippuTAR
Ei tykkää, enkä tykkää itekkään.
Lapsena söin mämmiä väkisin koska se oli äitin herkkua. En tosin tajua miksi juuri mämmiä... Äitin herkkua kun oli myös sienet ja maksa mut en mä niitä suostunu syömään.

vierailija
Tykkäävät, jos nyt parikymppisiä enää voi lapsiksi sanoa. Mutta siis, ovat tykänneet mämmistä koko ikänsä.
Lapsena meni paljon sokeria ja kermaa päälle. Nykyisin tykkäävät kun vaahdotan FloraVanillaa nokareen mämmin päälle.

vierailija
En tykännyt lapsena, enkä välitä edelleenkään. Ei mämmi ole varsinaisesti pahaa, mutta ei se oikeastaan ole hyvääkään. Sisaruksenikaan eivät mämmiä syö, mutta vanhempieni lempilapsi, eli siskoni mies, tykkää mämmistä, joten enää ei tartte äitin yksin syödä :D

Ei tykkää kuten en minäkään. En itselleni sitä osta mutta kohteliaisuudesta syön vähän jos jossain kylässä tarjotaan. Ei meillä kotona sitä kakaksi sanottu, kuten ei oo mekään lapselle. Mutta se on semmosta että joko tykkää tai ei.

Yhteistyössä