Joo siitä joko pitää tai sitten ei, samassa sarjassa mämmin ja mustan makkaran kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja pinky:En, monesti olen yrittänyt, mutta ei vaan pysty.
Ooh, tätä täytyy kokeilla!Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Sitä, a-piimää, tuoreita mansikoita ja loraus hunajaa ja namnam!
Vanha? Mä olen sit ollu ikäni jo "niin vanha"Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:En ole niin vanha vielä.
http://www.hirvelantalkkuna.fi/index2.htmlAlkuperäinen kirjoittaja vieras:miten sitä voi syödä, siis minkä kanssa?
Äitini sanoo, että "Kun tulet vanhaksi, ymmärrät tämänkin herkun päälle". Sitä odotellessa. Näitä kyseenalaisia herkkuja on muitakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vanha? Mä olen sit ollu ikäni jo "niin vanha"Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:En ole niin vanha vielä.
Siis pelkän voisilmän?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hyvää silloin tällöin voisilmän kanssa syötynä.
Juu. Olen 60-luvun lapsia enkä muista koskaan edes nähneeni talkkunaa syödyn minkään muun kuin voisilmän kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Siis pelkän voisilmän?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hyvää silloin tällöin voisilmän kanssa syötynä.
Mutta siis pelkkää talkkunajauhoa kera voisilmän? *jankkaa*Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Juu. Olen 60-luvun lapsia enkä muista koskaan edes nähneeni talkkunaa syödyn minkään muun kuin voisilmän kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Siis pelkän voisilmän?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hyvää silloin tällöin voisilmän kanssa syötynä.
Nuo mansikat sun muut kuulostaakin kovin oudolta.
Just hokasin, että jotkut ilmeisesti syö pelkkiä jauhoja :=OAlkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mutta siis pelkkää talkkunajauhoa kera voisilmän? *jankkaa*Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Juu. Olen 60-luvun lapsia enkä muista koskaan edes nähneeni talkkunaa syödyn minkään muun kuin voisilmän kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Siis pelkän voisilmän?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hyvää silloin tällöin voisilmän kanssa syötynä.
Keitetään puuro? Varsinais-Suomessa ne jauhot sitketaan kai yleensä piimää ja syödään kylmänä. En ole ikinä maistanut niistä tehtyä puuroa. Mikä neste, maito/vesi?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Just hokasin, että jotkut ilmeisesti syö pelkkiä jauhoja :=OAlkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mutta siis pelkkää talkkunajauhoa kera voisilmän? *jankkaa*Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Juu. Olen 60-luvun lapsia enkä muista koskaan edes nähneeni talkkunaa syödyn minkään muun kuin voisilmän kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Siis pelkän voisilmän?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hyvää silloin tällöin voisilmän kanssa syötynä.
Tottakai siitä keitetään puuro, johon voisilmä!