Tykkäättekö mieluummin suunnitella tapaamisenne kavereiden kanssa vai spontaanimmista vierailuista?

• Viestiketjun aloittaja lysldöö
  • Ensimmäinen viesti
on sopiva
En ikinä lämpene tunnin varoitusajalla mihinkään asiaan. Ja sit mua ahdistaa ihan kammottavasti jos joku kysyy että mitä jos tavattais neljän kuukauden kuluttua perjantaina klo se ja se. _Että jotain siltä väliltä...

Meille saa tulla pihaan ajamalla ja teen sitä myös itse. Joidenkin ystävien kanssa pitää sopia ihan kutsulla tapaaminen ja joillekin ei tarvi ees soittaa. Itse tykkään varsinkin näin maaseudulla vielä olevasta kyläilykulttuurista että kyläillään spontaanisti.

vierass
Riippuu tilanteesta. Joskus saatetaan toimia nopeastikin ja kutsua samantien kahville jos esim. kaupungilla sattumalta treffataan mutta yleensä tykkään kyllä että sovitaan etukäteen. Ovelle ilmoittamatta tulevista vieraista en tykkäis yhtään, meillä harvoin on niin siistiä että kehtaisin kelle vaan oven avata. Aika paljon on ohjelmaa myös, mennään ja tullaan ja jotenkin ois noloa jos joku ruoka-aikaan pölähtäis eikä ois hänelle tarjota.

Yhteistyössä