Tykkäätkö snobiruuista?

• Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Minä näin
En ole koskaan maistanut tuota kuuluisaa avokadopastaa. Eli en kai sitten ole snobiruoan perään. Minulla on omat mieltymykseni joihin kuuluu hiilihydraattien rajoittaminen ja erityisesti viljattomuus. Joku voisi ajatella että tämäkin on jonkinlaista trendiruokaa ja siten "snobia" mutta valintaani vaikuttavat enemmänkin terveydelliset näkökulmat joka taas ei ole mielestäni yhtä kuin snobeilu.

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Minä näin;29956950:
En ole koskaan maistanut tuota kuuluisaa avokadopastaa. Eli en kai sitten ole snobiruoan perään. Minulla on omat mieltymykseni joihin kuuluu hiilihydraattien rajoittaminen ja erityisesti viljattomuus. Joku voisi ajatella että tämäkin on jonkinlaista trendiruokaa ja siten "snobia" mutta valintaani vaikuttavat enemmänkin terveydelliset näkökulmat joka taas ei ole mielestäni yhtä kuin snobeilu.
Avokadopastan voi muuten tehdä niinkin että korvaa avokadon kesäkurpitsalla. On tosi hyvää myös niin.

"vierastus"
Nyt tuli uus termi. Määrittele snobiruoka!

Avokadopasta on ok. Ei mitenkään ihmeellinen. Vasta vähän aikaa sitten maistoin sitä ekan kerran. Kokkasin kotonakin ja maistui yllättäen kaikille. :) Mutta miksi toi olisi snobiruoka? Sehän oli pari vuotta sitten iso hitti, joka on kai jo unohtunut. Oisko tän hetken hitti -ja snobiruoka- sitten pulled pork? Se on kyllä hyvää. Tosin luulin, että sekin hitti jo meni, mutta kaupat vasta sitä aloittelee.

Peyote
[QUOTE="vierastus";29956957]Nyt tuli uus termi. Määrittele snobiruoka!

Avokadopasta on ok. Ei mitenkään ihmeellinen. Vasta vähän aikaa sitten maistoin sitä ekan kerran. Kokkasin kotonakin ja maistui yllättäen kaikille. :) Mutta miksi toi olisi snobiruoka? Sehän oli pari vuotta sitten iso hitti, joka on kai jo unohtunut. Oisko tän hetken hitti -ja snobiruoka- sitten pulled pork? Se on kyllä hyvää. Tosin luulin, että sekin hitti jo meni, mutta kaupat vasta sitä aloittelee.[/QUOTE]

No en mä keksinyt muutakaan nimee tommosille muotiruuille. :D

..on tunnustettava maalaisuuteni eli en edes tiedä mitä kaikkea kuuluu snobiruokien alle :D

Avokadopastaa en ole maistanut mutta mä tykkään todella paljon avokadoista, joten voisin väittää että söisin tuotakin ruokaa mielihalulla :)

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Minä näin
Avokadopastan voi muuten tehdä niinkin että korvaa avokadon kesäkurpitsalla. On tosi hyvää myös niin.
Olenkin käyttänyt kesäkurpitsaa jo aikaisemmin pastan tavoin. Ehkäpä teen sitten joku päivä tuota avokadopastaakin :) Luulen että voisin siitä tykätäkin. Mutta noin pääsääntöisesti en seuraa trendejä että mikä on kuuminta hottia ruokamarkkinoilla.

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Minä näin;29956973:
Olenkin käyttänyt kesäkurpitsaa jo aikaisemmin pastan tavoin. Ehkäpä teen sitten joku päivä tuota avokadopastaakin :) Luulen että voisin siitä tykätäkin. Mutta noin pääsääntöisesti en seuraa trendejä että mikä on kuuminta hottia ruokamarkkinoilla.
No en mäkään. Yritin keksiä mikä muu ois snobiruoka mut en mä keksiny. :D

ruokailija
Siis tavallista pastaa jonka päällä on avokadoa? :D Miten se on snobiruokaa? Avokadosalaattia syön aika usein.

Mut tykkään ravuista ja hummereista jos niitä lasketaan snobiruoaks :)

Yhteistyössä