Avokadopastan voi muuten tehdä niinkin että korvaa avokadon kesäkurpitsalla. On tosi hyvää myös niin.Alkuperäinen kirjoittaja Minä näin;29956950:En ole koskaan maistanut tuota kuuluisaa avokadopastaa. Eli en kai sitten ole snobiruoan perään. Minulla on omat mieltymykseni joihin kuuluu hiilihydraattien rajoittaminen ja erityisesti viljattomuus. Joku voisi ajatella että tämäkin on jonkinlaista trendiruokaa ja siten "snobia" mutta valintaani vaikuttavat enemmänkin terveydelliset näkökulmat joka taas ei ole mielestäni yhtä kuin snobeilu.
Olenkin käyttänyt kesäkurpitsaa jo aikaisemmin pastan tavoin. Ehkäpä teen sitten joku päivä tuota avokadopastaakin Luulen että voisin siitä tykätäkin. Mutta noin pääsääntöisesti en seuraa trendejä että mikä on kuuminta hottia ruokamarkkinoilla.Avokadopastan voi muuten tehdä niinkin että korvaa avokadon kesäkurpitsalla. On tosi hyvää myös niin.
No en mäkään. Yritin keksiä mikä muu ois snobiruoka mut en mä keksiny.Alkuperäinen kirjoittaja Minä näin;29956973:Olenkin käyttänyt kesäkurpitsaa jo aikaisemmin pastan tavoin. Ehkäpä teen sitten joku päivä tuota avokadopastaakin Luulen että voisin siitä tykätäkin. Mutta noin pääsääntöisesti en seuraa trendejä että mikä on kuuminta hottia ruokamarkkinoilla.
joo se voi vaikka olla.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29957026:En ole maistanut, mutta varmaan ihan hyvää. Tykkään mm. hyvästä sushista, meidän ulottuvilla on yksi hyvä sushiravintola. Onko se snobiruokaa, en tiedä.
Millai se on suuritöinen? Mä en tiiä mitään niin nopeeta.Avokadopssta on ihan yliarvostettu ruoka. ihan tavallinen ruoka mutta suuritöinen.
Jos nyhtöpossu on snobiruoka niin talvella ihan jees, mutta aikaavievä sekin. Eli en kai pidä snobiruuista.