Tykkäätkö kauhu filmeistä?

  • Viestiketjun aloittaja ari-zona
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja ari-zona:
Mitä tykkäätte Saw -leffoista? Kohta on tulossa kuudeskin osa.
juoni on aina tosi hyvä, muta en pysty välillä kattomaan niit kidutuskohtauksia. :x
Mulla sama juttu - nykyisin tehdään aika todentuntuisia leffoja :/
ja nykyään ei säästellä sitä et ihminen vaan palotellaan raa'asti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja ari-zona:
Mitä tykkäätte Saw -leffoista? Kohta on tulossa kuudeskin osa.
juoni on aina tosi hyvä, muta en pysty välillä kattomaan niit kidutuskohtauksia. :x
Mulla sama juttu - nykyisin tehdään aika todentuntuisia leffoja :/
ja nykyään ei säästellä sitä et ihminen vaan palotellaan raa'asti.
Joo, ne on aika hemmetin raakoja, välillä meinaa tulla ihan paha olo. Hostel on kans paha. Silti niitä vaan tykkää katsoa, vaikka en siis ihmisten silpomisesta nautikaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja ari-zona:
Mitä tykkäätte Saw -leffoista? Kohta on tulossa kuudeskin osa.
juoni on aina tosi hyvä, muta en pysty välillä kattomaan niit kidutuskohtauksia. :x
Mulla sama juttu - nykyisin tehdään aika todentuntuisia leffoja :/
ja nykyään ei säästellä sitä et ihminen vaan palotellaan raa'asti.
Joo, ne on aika hemmetin raakoja, välillä meinaa tulla ihan paha olo. Hostel on kans paha. Silti niitä vaan tykkää katsoa, vaikka en siis ihmisten silpomisesta nautikaan.
ne on kans kamalia. oikee pahaa tekee semmonen silpominen, mut tosiaan, pakko kattoo. :D
 
En tykkää katsoa. Niistä tulee vähän jotenki ahistava olo. Harva kauhu on edes hyvä, parhaat on semmosia jotka vois oikeestiki tapahtua.

En tiedä oliko varsinaisesti kauhua yks elokuva jota täs joskus vähän aikaa katsoin, siinä oli joku outo olio, se jäi mun mieleen ahistamaan niinku joku sairas möykky. Negatiivinen juttu. Oli ihan pakko kuunnella meditaatiomusiikkia, heittäytyä siihe, ni sain sen möykyn pois. Oon nykyään herkempi noille tommosille asioille, tai ehkä vaan tiedostan sen paremmin.
 

Yhteistyössä