Tykkääkö kaikki retroista?

Mä en oikein ymmärrä niitä =/ Sisko on ihan hurahtanut, en kehtaa sille sanoa :D Onneks se ei tytön päälle ole laittamassa mitään valkoisella pohjalla olevaa, ruskeata pingviiniä punasin reunoin :) Miun tyttö saa rauhassa pukeutua vaaleanpunaiseen. Vaikka aluks en todellakaan meinannu sitä pinkkiin pistää... Mut eipä ole mun ostamia vaatteita, joten ihan sama.

Mä kaipaisin lapsille semmosia ihan tavallisia vaatteita; niissä lapsi pääsee ite pääosaan :) Mutta ei noi retrot varsinaisesti haittaa. Taino joskus x) Mutta ei kovin usein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Hupihuutaja:
Sitten vielä. Miten prinsesaikäiset tyttönne suhtautuvat retrovaatteisiin? Pukeutuvatko ihan suosiolla sinapinkeltaiseen? Meillä ei nimittäin edes onnistuisi kun tyttö elää vaaleanpunaista kautta täysillä. :whistle:
mikä prinsessakausi? prinsessaleikkeihin on prinsessamekko, ja löytyyhän meiltä jotain vaaleanpunaistakin :D mutta pääasiassa reippaanvärisiä vaatteita ja kivoja kuvioita =) ja myös tokaluokkalainen tyttö rakastaa retrokuoseja =)
Ok =) Meillä vaan pitäisi jokaisen vaatekappaleen olla vaaleanpunaista tai muuten jäävät lähes käyttämättä. Olen kyllä yrittänyt tyttöä aivopestä muuhunkin suuntaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hupihuutaja:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Hupihuutaja:
Sitten vielä. Miten prinsesaikäiset tyttönne suhtautuvat retrovaatteisiin? Pukeutuvatko ihan suosiolla sinapinkeltaiseen? Meillä ei nimittäin edes onnistuisi kun tyttö elää vaaleanpunaista kautta täysillä. :whistle:
mikä prinsessakausi? prinsessaleikkeihin on prinsessamekko, ja löytyyhän meiltä jotain vaaleanpunaistakin :D mutta pääasiassa reippaanvärisiä vaatteita ja kivoja kuvioita =) ja myös tokaluokkalainen tyttö rakastaa retrokuoseja =)
Ok =) Meillä vaan pitäisi jokaisen vaatekappaleen olla vaaleanpunaista tai muuten jäävät lähes käyttämättä. Olen kyllä yrittänyt tyttöä aivopestä muuhunkin suuntaan.
no juu, meillä asuu onneksi kaksi reippaamman luokan eiprinsessaneitiä :D jotain vaaleanpunaista pitää olla, kun joskus on se päivä, että sitä kaivataan, mut 90% tuo neljä vee ei suostu laittamaan vaaleanpunaista, vaan valkkaa mitä vaan muuta :D lempivärit vihreä ja keltainen :D
 
:)
meillä ei oo vielä ainakaan nähty prinsessa kausia, tytöt 5v ja 3v. Enemmän suosiossa kalastus ja jalkapallo/sähly. Itsekään en mikään hienohelma ole vaan vasara ja saha pysyy kädessä. Enkä jaksaiskaan kaikenmaailman kimalluskrämellyksiä höyhenin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
meillä ei oo vielä ainakaan nähty prinsessa kausia, tytöt 5v ja 3v. Enemmän suosiossa kalastus ja jalkapallo/sähly. Itsekään en mikään hienohelma ole vaan vasara ja saha pysyy kädessä. Enkä jaksaiskaan kaikenmaailman kimalluskrämellyksiä höyhenin.
Ei kaikki ole eikä tarvikaan olla prinsessoita :) . Meillä ei vaan suostuis kunnon retroihin päin vilkaisemaankaan. Mutta ei äitiä lopulta niin paljon haittaa, ehkä vähän tuo pinkki/roosa/vaaleanpunainen alkaa tökkiä. Liika on liikaa :$

 

Yhteistyössä