Tykkääkö kaikki retroista?

Esim Lindexin melkein koko lastenvaatemallisto on retrohtavaa vähintäänkin. Itse tykkään osasta, mutta pääosin en tuota villitystä ymmärrä. Oletteko huomanneet laantumisen merkkejä ilmassa?

nimim. pastellit kunniaan :attn:

(ei ihan silti)
 
Mä en tykkää retroista. En tosin pastelleistakaan, onneks on poika.... ;) yksinkertaiset, miel.yksiväriset vaatteet jees. Tai sit sellaiset TOSI "hurjat", esim. Lindexin punainen college missä on "hurja" naivistinen pääkallo on ihan huippu. Ja bamsepaidat.
 
Mä en oikein tykkää retrosta. Jotkut on ihan jees, mutta useimmat menee mulla ohi ymmärryksen. Mutta en mä tykkää niistä pääkalloistakaan ja muista "rajuista" jutuista lasten vaatteissa. Onneks edes meidän 12v poikakaan ei ole innostunut niistä pääkalloista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hupihuutaja:
Sitten vielä. Miten prinsesaikäiset tyttönne suhtautuvat retrovaatteisiin? Pukeutuvatko ihan suosiolla sinapinkeltaiseen? Meillä ei nimittäin edes onnistuisi kun tyttö elää vaaleanpunaista kautta täysillä. :whistle:
mikä prinsessakausi? prinsessaleikkeihin on prinsessamekko, ja löytyyhän meiltä jotain vaaleanpunaistakin :D mutta pääasiassa reippaanvärisiä vaatteita ja kivoja kuvioita =) ja myös tokaluokkalainen tyttö rakastaa retrokuoseja =)
 

Yhteistyössä