Tykkääkö, jotkut miehet oikeesti lihavista riippurintaisista naisista?

  • Viestiketjun aloittaja "hot"
  • Ensimmäinen viesti
Dahkis
Harvempi varmaan. Moni tykkää niistä silti enemmän kuin kilipäisista "misseistä". Ja sitten taas täyspäinen +timmissä kunnossa oleva edellyttää yleensä vähän tasoa miehenkin suunnasta. Naisena jos tätä menee mieheltä kysymään ei tietenkään tälläisiä vastauksia kuule.
 
Sinkkun
Mistähän noita miehiä sitten löytäisi? Itse olen xl/ kokoa 46, eikä ole paljoa näkynyt. Tai no on, mutta ne kaikki tahtoo vain seksiä. Mä haluan parisuhteen ja rakkautta ja vasta sen jälkeen sitä seksiä.
 
endis
Mistähän noita miehiä sitten löytäisi? Itse olen xl/ kokoa 46, eikä ole paljoa näkynyt. Tai no on, mutta ne kaikki tahtoo vain seksiä. Mä haluan parisuhteen ja rakkautta ja vasta sen jälkeen sitä seksiä.
Terve mies tahtoo seksiä. Mutta haluaako seksiä tyydyttääkseen tarpeensa vai solmiakseen suhteen riippuu monesta tekijästä. Mielestäni todennäköisyytesi löytää kunnon mies on suurempi kuin loppuunsa viritetyillä naisilla. Perustelut ovat yksinkertaiset:

1. Mitä mediaseksikkäämpi, sitä enemmän kumppaniehdokkaita,
2. Mitä mediaseksikkäämpi, sitä enemmän kokeiluhaluisia, sitoutumishaluttomia kumppaneita,
3. Mitä mediaseksikkäämpi, todennäköisesti itsekeskeisempi ihmistyyppi.

Mediaseksikäs on se stereotypia seksikkyydestä, jonka ihmiset ovat saaneet päähänsä mediasta. Aito seksikkyys on sitä, joka meissä on ollut koko evoluutiomme ajan.
 
Lemmikkiliini
Kyllä makuja on monia, ei siitä pääse mihinkään. On minullakin jotain vaatimuksia miehen ulkonäön suhteen. Tosi laiha mies on turn off.

Tunnen miehiä, jotka haluaa ehdottomasti hoikan, timmin ja hyvännäköisen naisen. Toisaalta pari tuttua miestä taas haluaa uhkeamuotoisen naisen.
 

Yhteistyössä