Tykkäättekö sienestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Tuli vaan mieleen kun luin että ensimmäiset kanttarellit ovat jo ilmestyneet.Mä tykkäisin kauheasti käydä sienimetsällä ja muutenkin kävellä metsässä mutta mulla siitä menee koko maku kun hysteerisenä kuuntelen jokaista rasahdusta ja havinaa.Ihan vauhkona siis pelkään hirviä,karhuja,susia ja käärmeitä.Ihan sama että onko edes kyseisiä eläimiä nähty näillä main.
Mies ei taas innostu yhtään sienestämisestä ja suurinosa kavereista ei edes syö sieniä joten jos sieneen haluaisin niin yksin se olis mentävä.
Että taitaapi taas jäädä tänä vuonna sienet sinne metsään.

Ja tiedän,turhaakin turhempi avaus =)

Tykkään :) Muistan viime syksynä kun tyttö oli ihan pieni, n.3-4kk vanha ja metsästin suppilovahveroita tyttö liinassa ja sit huikkasin vaan aina miehelle kun löysin kun en viittiny koko ajan kumarrella :D
Kävin tänä vuonnakin jo ettimässä kanttarelleja mutten löytänyt vielä :(
Meillä mies kerää sieniä mutta ei syö.. No, saapa ite enemmän herkkuja :p

Tykkään, mutta minulla on vähän samaa ongelmaa, kuin ap:llä. En uskalla yksin mennä ja sitten ei myöskään tule laitettua niitä sieniä... Lahjoitankin yleensä ne jollekin, joka käyttää ne.

Asun susien ja karhujen keskellä, ja sienestän ja marjastan ahkerasti. Minun salainen aseeni on Olavi Virran vanhat tangot. Eli kun ramppaan suppilovahveroiden, kehnäsienien, tattien ja mustikoiden perässä, niin samalla laulan onnellisena Hopeisesta kuusta, joka luo siltoja sinne tänne.

Joko pedot säikkyvät ihmisääntä tai, jos ne ovat musikaalisia kuten uskon, sitä miten joku voi laulaa noin kamalalla tavalla.

Piika-äiti

Yhteistyössä