Tykkäätkö tästä talosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kallis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kallis

Vieras
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12545845496340&itemcmd=move0&listSize=130&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1258028

Tykkään, ja minusta kuntokin vaikuttaa hyvältä...Tosin hinta korkea...seutu minulle tuntematonta mutta ei tuohon kauheasti tarvis lisää laittaa että uuden sais...seudusta riippuen...Mutta onhan noissa vanhoissa rintamamiestaloissa tietysi ihan oma henki. Ja uusissa taloissa usein tontti tosi pieni, vanhoissa on kunnon pihat...

Tuo on Tuusulan hinnoilla edullinen, tutut osti juuri sieltä rivarin, ja maksoivat siitä enemmän kuin tuon talon pyynti on. Toisaalta, en tiedä missä päin Tuusulaa talo sijaitsee.

Söpön oloinen talohan tuo, mut ei taitais kuitenkaan mun kotini olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:
Tykkään, ja minusta kuntokin vaikuttaa hyvältä...Tosin hinta korkea...seutu minulle tuntematonta mutta ei tuohon kauheasti tarvis lisää laittaa että uuden sais...seudusta riippuen...Mutta onhan noissa vanhoissa rintamamiestaloissa tietysi ihan oma henki. Ja uusissa taloissa usein tontti tosi pieni, vanhoissa on kunnon pihat...

Tuusulassa pelkästä tontistakin voit pulittaa jopa yli 100.000 euroa, joten siihen verrattuna, aika paljon pitää paalua lisää laittaa, että saa uuden talon.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Tuo on Tuusulan hinnoilla edullinen, tutut osti juuri sieltä rivarin, ja maksoivat siitä enemmän kuin tuon talon pyynti on. Toisaalta, en tiedä missä päin Tuusulaa talo sijaitsee.

Söpön oloinen talohan tuo, mut ei taitais kuitenkaan mun kotini olla.

Alkuperäinen kirjoittaja MT:
Hirveät pintavalinnat, sekä ulko- että sisäpuolella. Hinnassakin taitaa olla ihan kivasti ilmaa, eikä kyllä ihan lähiaikoina tule saamaan lähellekään tuota.

No aivan varmana saa! Tarjouskaupassa nimenomaan ei ole sitä ilmaa, koska toi on lähtöhinta ja sekin laitetaan yleensä reilusti haluttua alemmaksi. Mä veikkaan, että lähelle 200 000 tulee olemaan. Jokelassa ei ole ton kokoisia tontteja kuin just näissä vanhemmissa. Sen tai jonkun mun takia noi kaikki vanhemmat on menneet kaupaksi alle kuukaudessa useat jopa ennen ensi esittelyä. Ainoa oleellinen miinus on mun mielestä, että ei ole sisällä saunaa. Jos ap on kiinnostunut, niin kehoittaisin olemaan vikkelä, voipi mennä nenän edestä ;)

Yhteistyössä