E
"Erin"
Vieras
Olenko mä oikeassa - vai olenko mä oikeassa, kun esitän nämä väitteet;
Jos kaipaan myötätuntoa / empatiaa itselleni, esitän asiani toisen näkökulmasta - esim. aloituksessa kerron, miten miniäni pölyallergikkona vaatii siivoamaan meille tullessaan, kohtuuton prinsessa kun on - palstalaiset antavat kaiken ymmärryksen pölyallergiasta kärsivälle miniälle ja uhoavat miten typerä / kateellinen / ajattelematon / omaa napaansa tuijottava ilkimys anoppi olen!
Itse asiassa olen todellisuudessa juuri tuo miniä
- Mutta jos esittäisin asiani siten, että miniänä toivoin anoppiani siivoamaan huushollinsa allergiani takia, josta hän kieltäytyi, niin olen kauhea vaatelias ja itsekäs ämmä, joka kuvittelee että sormia napsauttamalla kaikki seisovat asennossa ja valmiina palvelemaan vain minua - hävytön leuhka ämmä! 
Eikö totta? Kuka kehtaa väittää ettei pasta toimi näin?
Jos kaipaan myötätuntoa / empatiaa itselleni, esitän asiani toisen näkökulmasta - esim. aloituksessa kerron, miten miniäni pölyallergikkona vaatii siivoamaan meille tullessaan, kohtuuton prinsessa kun on - palstalaiset antavat kaiken ymmärryksen pölyallergiasta kärsivälle miniälle ja uhoavat miten typerä / kateellinen / ajattelematon / omaa napaansa tuijottava ilkimys anoppi olen!
Itse asiassa olen todellisuudessa juuri tuo miniä
Eikö totta? Kuka kehtaa väittää ettei pasta toimi näin?