Tykkään tästä palstasta - nyt kun tiedän miten tämä toimii ja miten asiat kannattaa täällä esittää ;)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Erin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Erin"

Vieras
Olenko mä oikeassa - vai olenko mä oikeassa, kun esitän nämä väitteet;

Jos kaipaan myötätuntoa / empatiaa itselleni, esitän asiani toisen näkökulmasta - esim. aloituksessa kerron, miten miniäni pölyallergikkona vaatii siivoamaan meille tullessaan, kohtuuton prinsessa kun on - palstalaiset antavat kaiken ymmärryksen pölyallergiasta kärsivälle miniälle ja uhoavat miten typerä / kateellinen / ajattelematon / omaa napaansa tuijottava ilkimys anoppi olen!

Itse asiassa olen todellisuudessa juuri tuo miniä ;) - Mutta jos esittäisin asiani siten, että miniänä toivoin anoppiani siivoamaan huushollinsa allergiani takia, josta hän kieltäytyi, niin olen kauhea vaatelias ja itsekäs ämmä, joka kuvittelee että sormia napsauttamalla kaikki seisovat asennossa ja valmiina palvelemaan vain minua - hävytön leuhka ämmä! ;)

Eikö totta? Kuka kehtaa väittää ettei pasta toimi näin?
 
[QUOTE="Erin";25373249]Olenko mä oikeassa - vai olenko mä oikeassa, kun esitän nämä väitteet;

Jos kaipaan myötätuntoa / empatiaa itselleni, esitän asiani toisen näkökulmasta - esim. aloituksessa kerron, miten miniäni pölyallergikkona vaatii siivoamaan meille tullessaan, kohtuuton prinsessa kun on - palstalaiset antavat kaiken ymmärryksen pölyallergiasta kärsivälle miniälle ja uhoavat miten typerä / kateellinen / ajattelematon / omaa napaansa tuijottava ilkimys anoppi olen!

Itse asiassa olen todellisuudessa juuri tuo miniä ;) - Mutta jos esittäisin asiani siten, että miniänä toivoin anoppiani siivoamaan huushollinsa allergiani takia, josta hän kieltäytyi, niin olen kauhea vaatelias ja itsekäs ämmä, joka kuvittelee että sormia napsauttamalla kaikki seisovat asennossa ja valmiina palvelemaan vain minua - hävytön leuhka ämmä! ;)

Eikö totta? Kuka kehtaa väittää ettei pasta toimi näin?[/QUOTE]

Totta, näin se menee. Siksi rehellisyys onkin kaukana tämän palstan sisällöstä ja sopii ainoastaan viihdekäyttöön.
 
Kyllä, juuri noin. Naurettavinta on se, että jos tämä näkökulmanvaihto ilmenee kesken ketjun, myös kommentit vaihtavat sävyä salamannopeasti.

Niinpä. Ja kannattaa tarkoin harkita myös milloin esittelee itsensä naisena ja milloin miehenä.

Jos on lähtemästä suhteesta, niin älä koskaan ole mies (vaikka siis oikeasti olisitkin)!! Silloin ei voi olla päteviä perusteita lähtemiselle.
 
Niinpä. Ja kannattaa tarkoin harkita myös milloin esittelee itsensä naisena ja milloin miehenä.

Jos on lähtemästä suhteesta, niin älä koskaan ole mies (vaikka siis oikeasti olisitkin)!! Silloin ei voi olla päteviä perusteita lähtemiselle.

Minä arvelisin, että kannattaa esitellä itsensä (sorrettuna) miehenä lähes joka tilanteessa, niin saa sympatiat puolelleen.
 

Yhteistyössä