Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:ken liiiiiiiii dibudibiu aut juuuu.. juuh, khyl mie pirän siust
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mä oon ja tuun aina olemaan sulle kiillotuksen velkaa. vai muistanko oikein?säkö valaisit mulle ahdistuneisuushäiriöstä?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mä oon ja tuun aina olemaan sulle kiillotuksen velkaa. vai muistanko oikein?säkö valaisit mulle ahdistuneisuushäiriöstä?
Tuollasen jutun muistan, mut en miä siitä varmaan oo kauheesti neuvoa osannu....
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Miäkin tykkään siusta, eihän myö tunneta mutta ehkä parempi niin, saatettais tissutella toisemme hengiltä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:usko vaan, mutta mä oon kehunu sua terapiassakin, etten mä ois osannu ees lähtee hakemaan apua, jos sä et ois mulle palstalla valaissut asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Tykkään :heart: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä vielä jonain päivänä hommaan itelleni isomman dildon ku sulla..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:usko vaan, mutta mä oon kehunu sua terapiassakin, etten mä ois osannu ees lähtee hakemaan apua, jos sä et ois mulle palstalla valaissut asiasta.![]()
No pääasia, että oot sitä apua saanunna :hug:
Eipähän jäänyt epäselväksi asia.Alkuperäinen kirjoittaja samperi::heart: miä tiesin sen
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Eipähän jäänyt epäselväksi asia.Alkuperäinen kirjoittaja samperi::heart: miä tiesin sen
![]()
![]()
![]()
Älä yllytä. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä vielä jonain päivänä hommaan itelleni isomman dildon ku sulla..![]()
Siinä sitä on yrittämistä![]()
![]()
![]()