Tykkääkös moni nyrkkiseksistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai kuka väitti, ettei repee? Ehkä ihan kaikkea ei sitten kerrota kaikille, mutta se ON vahingollista sekä hermoille että limakalvoille.
Kuulosti taas sarjassamme joku sanoin jotakin -jutulta, että muka 85% naisista olisi kokeillut. Sanoisin, että 85% naisista tietää, mistä on kyse. Ja aikalailla pienempi prosentti on kokeillu...

Ei ikinä eikä missään tapauksessa mitään nyrkkijuttuja. Keskikokoinen dildokin on siinä ja kintaalla, vaikka olen synnyttänytkin. Sattuu. Saati sitten miehen hervottoman kokoinen karhunkäpälä, ei helvetissä!

Onko mitään "suunnilleen"-arviota mitä maksaa uusi keittiö jos uusii kaapistot ja tasot ja siis jotkut remppamiehet tulevat tekemään sen? Meillä on sellainen normaalikokoinen pieni keittiö..hehh... eli kahdella sivulla pari metriä kaappeja ylhäällä ja alhaalla :D Haluaisin siis tietää maksaako se pari tonnia vai ihan mielettömästi? Kodinkoneita tai laattoja seinissä ei uusita. Paljonko teidän rempat on maksaneet?

Onko mitään "suunnilleen"-arviota mitä maksaa uusi keittiö jos uusii kaapistot ja tasot ja siis jotkut remppamiehet tulevat tekemään sen? Meillä on sellainen normaalikokoinen pieni keittiö..hehh... eli kahdella sivulla pari metriä kaappeja ylhäällä ja alhaalla :D Haluaisin siis tietää maksaako se pari tonnia vai ihan mielettömästi? Kodinkoneita tai laattoja seinissä ei uusita. Paljonko teidän rempat on maksaneet?
SORI; ilmeisesti oon tosi TAIDOTON.Miten tämä tähän törkeään seksiketjuun tuli??

Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:
En tykkää ollenkaan. Kerta kokeiltu joskus ja ei meinannut koura mahtua tuonne alas.

Kenelle se voi tuottaa nautintoa (naiselle siis)?

Itse en ole kyllä edes kokeillut, mutta jos palstatotuus, jonka mukaan paikat venyvät eniten ennen synnytystä pitäisi paikkansa (en usko vieläkään), niin luulisi, että raskaana olevalle?

:laugh: Tää tuli ihan hyvään SAUMAAN! :D

Itse en ole kyllä edes kokeillut, mutta jos palstatotuus, jonka mukaan paikat venyvät eniten ennen synnytystä pitäisi paikkansa (en usko vieläkään), niin luulisi, että raskaana olevalle?

Mä muuten en ainakaan raskaana kokeilis, kiva jos siinä paikat aukeaa ja tulee vielä ennenaikainen synnytys, kivaa! Ja oikeasti, liitoskivut kokeneena, ei onnistu, ei edes raskausaikana

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;20949269:
Tuli mieleen että kas kun ei jalkaa....... se on kai seuraava 'muotijuttu' :saint:

Ja sitten pää, pipolla ja ilman :D

En tosiaan ollu ikinä kuullutkaan (en kyllä tuosta fistauksestakaan) Aina oppii uutta, mutta ei kiitos käytännössä.

Yhteistyössä