A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä se on
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä se on
Sama kuin fistaus.Laitetaan koko kättä pimppiin tai pyllyyn![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä se on
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä se on
No siittähän se tuleekin, nyrkki=fist.
Nou tänks, mulla ei ole mitään tarvetta saattaa mihinkään reikääni mitään repeämisvaaraa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienikolonen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä se on
whaaat? ei tulis pieneen mieleenkään
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja pienikolonen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä se on
whaaat? ei tulis pieneen mieleenkään
Tuli mieleen että kas kun ei jalkaa....... se on kai seuraava 'muotijuttu' :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mut eiks kaikki ole jo kokeillu sitä? Ainakin 85% naisista?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä se on
Nou tänks, mulla ei ole mitään tarvetta saattaa mihinkään reikääni mitään repeämisvaaraa.
ei se repee
No eihän sitä kylmiltään sinne tungeta :0 lämmitellään ensin ja sillä saa kunnon isot O:tAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä se on
ei se repee
Niin että lapsesta kyllä mutta kaapinkokoisen miehen nyrkistä ei.
:xmas:
Ja persereikä on exit only.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kylmiltään, lämpimänä, kosteana, rasvalla, syljellä, saunassa tai metikössä- miun persiiseen ei kukaan pane mitään |O
Tuliko se nyt selväksi?
Mä räjäytän tajuntani perinteisemmin keinoin, haukkukaa vaan tylsäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kylmiltään, lämpimänä, kosteana, rasvalla, syljellä, saunassa tai metikössä- miun persiiseen ei kukaan pane mitään |O
Tuliko se nyt selväksi?
Mä räjäytän tajuntani perinteisemmin keinoin, haukkukaa vaan tylsäksi.
Ohan se toinenki reikä olemassa![]()