Tykkääkö joku oikeasti tuosta Apettinan "fetasta"?

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Itse asiassa ostin tuota Apettinaa, kun tiesin sen olevan fetaa. Viola-purkkiakin pyörittelin, mutta siinä luki salaattijuustoa tjs.

Nää meidän viime vkl vieraat ovat sellaisia, jotka sanovat kyllä suoraan, jos joku ei ole hyvää. Mutta korjaan tilanteen ensi vkl, kun tulevat silloinkin syömään.

Mutta kyllähän se tästäkin nähdään, että jotkut siitäkin tykkää... ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Walpuri:
Fetan pitää olla aitoa, Kreikassa tehtyä ennen kuin sitä saa edes fetaksi kutsua. Ne kovat, vähärasvaiset valmiiksi kuutioidut juustot on jotain ihan muuta.

Erittäin totta. Ne muut ovat todennäköisesti tyroksikuutioita suolaliemessä. Salaattijuuston nimellä myytävät ovat kuin halpa kiinalainen kopio tunnetusta merkkituotteesta. Parhaimmat täysrasvaiset menettelevät jos ei muuta ole.

juustoissa on eroja. sen olen toki huomannut. sama homma esim. sinihomejuustossa, toiset on paljon väkevämpiä kuin toiset merkit. mutta fetan kanssa on niin, etten koskaan kaupassa muista minkä merkin olen todennut huonoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
juustoissa on eroja. sen olen toki huomannut. sama homma esim. sinihomejuustossa, toiset on paljon väkevämpiä kuin toiset merkit. mutta fetan kanssa on niin, etten koskaan kaupassa muista minkä merkin olen todennut huonoksi.

Jospa nyt muistaisit tämän aloituksen ansiosta Apettinan huonoksi... :D :saint:

Yhteistyössä