Tykkääkö joku nainen oikeasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Highwaystar88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tykkään heavy metallista, mutta ymmärrän erittäin hyvin ettei sitä soiteta esim. ravintoloissa. Kaikelle oma paikkansa.

Silti mua häiritsee, että tuota bassboosted jumputuspashaa soitetaan pakkosyötöllä "jokapaikassa". Kuka siitä musasta tykkää oikeesti? Nuoret? Ei voi tajuta.

Täällä 18v nainen, Nightwish on ehdoton suosikki, örinämusiikki ei ihan kuulu musiikkimakuun, mut metallimusiikki kyllä. Ja kyllä, kuuntelen LEVYJÄ.

Ja tuo joka paikassa soiva bassboosted jumputuspasha (Ihan paras termi kuvaamaan, kiitos) on rasittavaa, en tajua miksi sitä soitetaan kaikkialla.

• Tykkää
Reactions: Kokardi65
Täällä 18v nainen, Nightwish on ehdoton suosikki, örinämusiikki ei ihan kuulu musiikkimakuun, mut metallimusiikki kyllä. Ja kyllä, kuuntelen LEVYJÄ.

Ja tuo joka paikassa soiva bassboosted jumputuspasha (Ihan paras termi kuvaamaan, kiitos) on rasittavaa, en tajua miksi sitä soitetaan kaikkialla.
Me ehkä käydään eri yökerhoissa. Mikä olis hyvä esimerkki bassoboosted jumpuspashasta?
Aikoinani en ajatellut, et paikkoja pitäisi vaihtaa, mut varttuneemman kansan vessat on vähän paremmassa kunnossa. Ei hyvässä kunnossa, mut vähän paremmassa.

Siin on kuvituksessa parhaat hevimaat järjestyksessä.
Hienoa, että Brasiliakin oli mukana.

Semblantin laulusoilisti Mizuho Lin omaa tsainapimun perimää :giggle:
CagWzdi0.jpg

No keikoilla kyllä valtaosa miehiä.

...
...
Ei ihme että eivät käy siellä.

Iron Maidenin kolme levyä 80-luvulta ovat ihan mahdottoman hienoja: Seventh Son of A Seventh Son, Somewhere in Time ja Powerslave. Tuota aikaisemmat myös loistavia (joskin hieman epätasaisempia). Noiden jälkeen alkoi alamäki, mutta toki sieltä jotain helmia löytyy. En oo kyllä Brave New Worldin jälkeen jaksanut kauheesti innostua.

Metallican parhaat levyt on 4 ekaa. Viides levy, suosion räjäyttänyt Black Album (jossa on esim. Enter Sandman ja Nothing Else Matters) on myös hyvä mutta ei niin uraauurtava. Sen jälkeen tullut kylllä 30 vuotta aika turhaa sieltä...

Oon varmaan ite jämähtänyt, mutta ei kyllä kovin moni levy 2000-luvulta nappaa. Toki mä kuuntelen paljon muutakin musaa ja arvostan esim. tätä Rita Behmiä, mutta uutta heavyä en kyllä pahemmin jaksa kuunnella. Mutta vanha maistuu aina.

Kuuntelin esim. Black Sabbathin "Heavan and Helliä" pari viikkoa sitten ja se oli aivan hirveen kova levy vaikka on yli 40 vuotta vanha...

Yhteistyössä