olen kyllä sitä mieltä että kyllä nuo naiset metallistakin tykkää.En epäile hetkeäkään etteikö näin olisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siin on kuvituksessa parhaat hevimaat järjestyksessä.kaivattiinko tänne sankareita?
näinpä.Manowar on käynyt Suomessakin kiertueellaan esiintymässä pariin otteeseen,sen vuoksi Suomen lippu on tuolla muiden lippujen joukossa.Siin on kuvituksessa parhaat hevimaat järjestyksessä.
Mä tykkään heavy metallista, mutta ymmärrän erittäin hyvin ettei sitä soiteta esim. ravintoloissa. Kaikelle oma paikkansa.
Silti mua häiritsee, että tuota bassboosted jumputuspashaa soitetaan pakkosyötöllä "jokapaikassa". Kuka siitä musasta tykkää oikeesti? Nuoret? Ei voi tajuta.
Me ehkä käydään eri yökerhoissa. Mikä olis hyvä esimerkki bassoboosted jumpuspashasta?Täällä 18v nainen, Nightwish on ehdoton suosikki, örinämusiikki ei ihan kuulu musiikkimakuun, mut metallimusiikki kyllä. Ja kyllä, kuuntelen LEVYJÄ.
Ja tuo joka paikassa soiva bassboosted jumputuspasha (Ihan paras termi kuvaamaan, kiitos) on rasittavaa, en tajua miksi sitä soitetaan kaikkialla.
Hienoa, että Brasiliakin oli mukana.Siin on kuvituksessa parhaat hevimaat järjestyksessä.
Ja anteeks nyt vaan mutta se on kyllä HAVY METAL !!!Ei kaada mutta halusin vaan varmistaa, että asia tiedossa.
T. Lead Zeppelin
Ai eiks puhuttukkaan Runk Pockista?Ja anteeks nyt vaan mutta se on kyllä HAVY METAL !!!
Ei ihme että eivät käy siellä.No keikoilla kyllä valtaosa miehiä.
...
...