Tykkääkö joku kaupan valmiista salaatinkastikkeista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hkjl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hkjl

Vieras
Minusta ne maistuu ihan hirveälle, vaikka yritän kokeilla uusi makuja. Aina joutuu pettymään. Paras salaatinkastike on mielestäni se, kun pirskottaa salaatin päälle oliiviöljyä, valkosipulietikkaa ja vähän suolaa/mausteita.

Niin että tykkääkö joku niistä oikeasti? Mikä maku on paras?

Harvemmin tulee käytettyä salaatinkastikkeita salaateissa, mutta suosikkini on mango-chili salaatinkastike (en muista minkä valmistajan). Sitten hesen curry-paprika kastike on ihan huippu kun tekee täytettyjä patonkeja kana täytteellä. Nam!

En tykkää. Tähän mennessä en ole törmännyt yhteenkään valmiskastikkeeseen, jota haluaisin ostaa toistekin :/

Mun mielestä yleensä on parasta oliiviöljyllä, suolalla ja ripauksella mustapippuria. Eipä aina vaadi edes tuota.

Mää tykkään, tomaatti-chili ja kevyt sinappinen. Ite en tykkää noista ite tehdyistä öljypohjasista kun se öljy on musta hirveen makusta, mut voi se tietty olla ihan siitäkin et en vaan osaa :D

En tykkää yhtään, ja teen mieluiten itse oliiviöljypohjaisen kastikkeen tai vain roiskautan oliiviöljyä, yrttejä, mustapippuria ja kenties balsamiviinietikkaa suoraan salaattiannokselle tai sitten itse salaattiosaan ja kokoan muut herkut päälle.

Minä tykkään. Thousand island käy vaikka kolmioleivän täytteeksi, ja nugetteja on kiva dipata siihen.
Mutta yleensä ostan valkosipulikastiketta, siis sellaista paksumpaa, josta puuttuu se sana "salaatti". Siis Hesburgerin tai felixin valkosipulikastike.
Olen monesti kaivannut, kun ennen oli sellainen hyvä, passasi ihanasti tonnikalasalaattiin, ranskalainen salaattikastike. Se ei ollut sellainen kirkas etikkainen, kuten muiden valmistajien ranskalaiset salaattikastikkeet, joten varmaan siksi häipyi myynnistä ainakin sillä nimellä. En sitten tiedä, olisko joku muu yhtä hyvä, ei ole kaikkia tullut kokeiltua.