Tykkää niin laihdutan kesäksi niin monta kiloa kuin tykkääjiä, pakko saada kroppa rantakuntoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja säälittävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

säälittävää

Vieras
Ymmärrän että tuo päivitysmuoto on nyt muotia minun kaverien seinillä se on kohta kai joka toisella ja sen että varmaan itse kukin ahminut jouluna herkkuja mutta huvittavaa tästä tekee sen jos 100kg ihminen kehuu että pitäisi saada itsensä kesäksi rantakuntoon ja on olleet siis ennekin lihavia ja nyt siitä päivityksestä tykkää ruhtinaallisen 10 :D
ihan sillä 10kg ei sadankilon keijukaisesta tehdä rantaprintsessaa.
Jotenkin s-ä-ä-l-i-t-t-ä-v-ä-ä

[QUOTE="tii-";29436617]Entäs jos siitä tykkää sata ihmistä, saako luovuttaa heti ku ei kumminkaan onnistu?[/QUOTE]

No jos joku nyt kuvittelee olevansa hoikka kun 90kg painaa niin kait sen sitten voi suoda :D naurettavaahan tuo on.
Entä kun sitä tykkää nappia et voi painaa kuin kerran valitettavasti, ja ystäviä reilusti alle sata.

Mitä se "rantakuntoon" sitten lopulta oikein tarkoittaa?

Missä kunnossa ihminen on rantakunnossa? Kyllä mä olen ruukannut rannalla käydä, olen mä sitten ollut missä tahansa kunnossa. Enkä mä siellä täysissä pukeissa ole, vaan bikinit päällä.

Mun mielestäni tämä avaus on jotenkin säälittävä.

Rantakunnossa se hylje/valas/norsu/merileijona on.

Mun mielestä säälittävä on ap kun tekee tällaisen aloituksen tänne. Onhan se 90kg parempi kuin 100kg, sitä et voi kieltää. Siitä 10 kilon painonpudotuksesta voi saada kimmokkeen isompaankin pudotukseen. Mä en tajua ap:n kaltaisia ihmisiä jotka kuvittelevat, että haukkumalla ja pilkkaamalla saa toiset laihtumaan. Kannustaminen toimii tässäKIN asiassa paremmin.

Se, että ihminen on vuosia ollut ylipainoinen ei tarkoita sitä etteikö hän voisi joku päivä ottaa itseään niskasta kiinni ja pudottaa painoa. Itse tiedän monia tällaisia ihmisiä jotka ovat pudottaneet painon normaaliin vuosien ylipainossa olemisen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja säälittävää;29436633:
No jos joku nyt kuvittelee olevansa hoikka kun 90kg painaa niin kait sen sitten voi suoda :D naurettavaahan tuo on.
Entä kun sitä tykkää nappia et voi painaa kuin kerran valitettavasti, ja ystäviä reilusti alle sata.
Mitä naurettavaa siinä on? Jo tuo 10kg pudotus tekee hyvää hänen terveydelleen. Ei mitenkään naurettavaa.

Mitä se "rantakuntoon" sitten lopulta oikein tarkoittaa?

Missä kunnossa ihminen on rantakunnossa? Kyllä mä olen ruukannut rannalla käydä, olen mä sitten ollut missä tahansa kunnossa. Enkä mä siellä täysissä pukeissa ole, vaan bikinit päällä.

Mun mielestäni tämä avaus on jotenkin säälittävä.

Kaverillani on tähän hyvä sanonta. Pitää vain päättää tarpeeksi ajoissa aikooko kesäksi rantakuntoon vai rantapallokuntoon ja toimia sen mukaan :) Hylkeetkin on aina rantakunnossa.

Yhteistyössä