Tyhmyyttä vai ajattelemattomuutta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Miksi yhteiset ja yleisesti hyväksytyt säännöt eivät koskekaan kaikkia? Jotkut siis näkevät oikeudekseen varastaa yhtä ja toista sairaalasta ja viedä synnyttäneiden osastolle huoneisiinsa vierailulle kaikki kummit ja kummin kaimat, vaikka joka ovessa lukee isoin kirjaimin " vierailut sallittu vain lapsen isälle, sisaruksille ja isovanhemmille"!!!! Näin ainakin Oys:ssa.

Mielestäni siinä ei ole mitään pahaa jos perhehuoneisiin tulee joku muukin vieraaksi kuin nuo luettelemasi. Mutta jos sellaiseen huoneeseen aletaan ravauttamaan porukkaa missä on muitakin äitejä niin sitä en ymmärrä. Ja voihan sitä vauvaa käydä sitten vaikka siinä päivähuoneessa näyttämässä jos välttämättä haluaa vauvaa sairaalassa näytellä.

tyhmyyttä todella. itse synnärillä ollessa en kuttunu huoneeseeni vieraita vaan tapasin heitä käytävällä ja yhteisissä tiloissa. ystävääni ja vauvaa kun kävin tervehtimässä ei mielessä käynykkään et menisin huoneeseen asti vaan pyysin hoitajaa ilmoittamaan että olen tullut.

Mun mielestä sinne Oysiin ei saanu ees isovanhemmat tulla.
Näin ainaki 10kk sitten. mut monet muut näytti tuovan sitä porukkaa laumoittain. ite kävin paria kaveria kattoo siinä kahvilan puolella yksinään.

joo. mua ei silleesti ole häirinny muiden äitien vieraat jotka on käyny.
Ehkä syy siinä on osittain se että kun synnytin esikoisen jouduin vauvan juttujen vuoksi oleen sairaalassa 2 viikkoa ja mua kävi moni katsomassa sinä aikana.
Mutta kun synnytin tän kuopuksen eli kolmannen lapsen illalla niin tuli aamulla vierus toveriksi äiti, jolle tuli illalla vieraaksi mies, omat vanhemmat ja miehen vanhemmat.
Ja ne vieraat istui siellä valehtelematta melkein 3 tuntia.
Koko ajan jutteli ja mä oisin halunnu nukkua mutta kun en kehannu mitään sanoa=(
Jos itse menisin katsomaan tuoretta äitiä ja vauvaa ois mun mielestä kohtuu aika joku 15-20min jos huoneessa ollaan.

Yhteistyössä