Tyhmistä tyhmin kysymys pakastamisesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Kauanko täytekakkupohja ihan tavallinen säilyy jääkaapissa ilman täytteitä? Tai voiko sitä pakastaa, kauanko siellä säilyy? Tarvitsisin kakkupohjaa vasta lauantaina, mutta en ehtisi tehdä sitä muulloin kuin tänä iltana (ellen sitten yöllä tee...)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kauanko täytekakkupohja ihan tavallinen säilyy jääkaapissa ilman täytteitä? Tai voiko sitä pakastaa, kauanko siellä säilyy? Tarvitsisin kakkupohjaa vasta lauantaina, mutta en ehtisi tehdä sitä muulloin kuin tänä iltana (ellen sitten yöllä tee...)

En kyllä jääkaapissa lauantaihin asti rohkenisi pitää, mutta pakastaminen onnistuu. Itsekin pakastin kakkupohjat kun tytön syntskykakkuja leivoin etukäteen. Kääräisin foliota ympärille, mutta kaipa se iso muovipussikin käy.

mä oon vastannu tähän jo kahdesti mutta ei vaan näy. kokeillaas vielä kerran. eli tee jo tänään ja heitä pakkaseen. ota sulamaan hetki ennekuin alat täyttämään. on kohmeisena helppo leikata ja koota

Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:
mä oon vastannu tähän jo kahdesti mutta ei vaan näy. kokeillaas vielä kerran. eli tee jo tänään ja heitä pakkaseen. ota sulamaan hetki ennekuin alat täyttämään. on kohmeisena helppo leikata ja koota

Juu jotain häikkää taas, kohta tää taas kaatuu.... Oon nyt illalla vastannut muutamaan juttuun, eikä oo vastaus näkyvissä. Aikansa hakee ja sit ilmoittaa ettei sivua voi näyttää.