Tyhmien ihmisten neronleimauksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kootaan tänne kaikkia tyhmien ihmisten "älynväläyksiä"

Oltiin joskus veljen kaverilla poimimassa viinimarjoja. Yhtäkkiä tämä kaveri sanoi mulle: "Näistä saa paljon c-vitamiinia". Totesin vaan "joo". Hetken päästä kaveri jatkoi: "Tuoremehusta saa c-vitamiinia". Totesin taas "joo". Taas hetki hiljaista. "Jos ei haluu juoda tuoremehua, ni voi syödä näitä". "Joo", vastasin taas. "Voi myös juoda tuoremehua". Ja oltiin siis päälle 20v.

Kaveri totesi joskus: "Käteviä nää teippivaipat ku näis on nää teipit. Jotenkin se huvitti. :D Sama kaveri kerran ylpeänä tiedostaan: "Tiesitkö muuten et jos on ummetusta tai kakka ei tuu ni kannattaa syödä luumuja? Mut juustoa ei kannata sillon syödä." :D

Joskus ammoisina aikoina vietettiin leirielämää.

Yksi neropatti oli ottanut Saarioisten roiskeläppäpizzoja mukaansa evääksi. Mutta sitten hän tajusi että eihän täällä ole mikroa. Mikä nyt neuvoksi? Missä saa lätyn lämpimäksi?

Sitten pikkuruisissa aivoissa syttyi valo. Grilli! Täällähän on grillikatos. Siinähän sen voi lämmittää.

Avasi pizzapaketin kulman ja laittoi sellaisenaan grilliin ritilän päälle. Arvata saattaa miten siinä kävi :headwall:

• Tykkää
Reactions: Adii ja Saraella

Yksi neropatti oli ottanut Saarioisten roiskeläppäpizzoja mukaansa evääksi. Mutta sitten hän tajusi että eihän täällä ole mikroa. Mikä nyt neuvoksi? Missä saa lätyn lämpimäksi?

Sitten pikkuruisissa aivoissa syttyi valo. Grilli! Täällähän on grillikatos. Siinähän sen voi lämmittää.

Avasi pizzapaketin kulman ja laittoi sellaisenaan grilliin ritilän päälle. Arvata saattaa miten siinä kävi :headwall:

Ou jee, tästä päättely kyvystä ei voi kun tykätä :D

Kaveri lämmitteli roiskariaan hotellihuoneessa silitysraudalla... Varmaan oli kiva ylläri huoneen seuraavalle asukille... :D

Kerran kaupassa mietittiin kaverin kanssa, miksi siinä kärryssä on sen työnöaisan alla iso luukku. Tai siis koko se k.o. seinämä siitä ostoskärrystä on mallia luukku. Onkohan siitä tarkotus kontata kärryn kyytiin? Isoveli sitte kehotti kurkkaamaan, miten niitä kärryjä kasataan riviin... :D

• Tykkää
Reactions: Adii
Sisko maalas isästä muotokuvan synttärilahjaks. Sit se hiffas, et se taulu ei ehdi kuivuu ajoissa. Sisko pani taulun 100 asteiseen uuniin kuivumaa. Muotokuvasta tuli aika " moderni " , kun värit oli levinny.

Minä olen nyt kyllä vähän ilonpilaaja, mutta jokainen meistä tekee joskus jotain ihan idioottimaista. Ei se tee ihmisestä kokonaisuudessaan tyhmää jos joskus tekee jotain aivan idioottimaista. Eikä minusta ole kovinkaan kypsää ja mukavaa kirjoittaa muista ihmisistä halveksivasti. Toki hassuille jutuille pitää osata nauraa, mutta muutama teksti tässä ketjussa ei ole hyvän maun rajoissa. Jos ei osaa kirjoittaa muiden toilauksista asiallisesti, ei ehkä kannata kirjoittaa ollenkaan - tai sitten pysyä vain omissa tempauksissaan.

MINÄ! olen yks välkyimmistä :P Mies kerto mulle vastikään pitkän luennon meidän talosta missä on maakaasu lämmitysmuotona ja kuinka torppa ei kylmene vaik sähköt menis ja blaa blaa blaa.. Niin mut miks me sitte tehtiin sähkösopimus äskettäin??!!??

Entäs nää masaismit:
- Saksa- Itävalta on mun toinen kotimaa!
- aina kun mä hyppää ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, mulle tulee sellanen bon voyage tunne, siis että olen kokenut tän ennenkin
- antabusta en suosittele kenellekään, sen kanssa kun ryyppää tulee ihan kammottava olo
- sauvakävelin siellä järvellä ja opin avantouinnin
- meikäläinen on nykyään avioliittoneuvoja, jos hyvin menee niin meikäläinen paikalle ja se on 7 sekunttia niin kaikki on päin persettä
- laulaminen on kuin vaimon päälle menisi: kyllä se siitä lähtee
- kivitettiinhän Jeesustakin aikanaan, mutta nyt mies on maailman maineessa
- kaiken kokeneena voin sanoa, että vielä on jotain kokematta

• Tykkää
Reactions: Horuksen silmä