V
"vasynyt"
Vieras
Menin naimisiin viime kesana vuoden seurustelun jalkeen. En ole itsekkaan varma rakastanko miestani. Lahimmat tunteet ovat turhautuneisuus ja suru. Tahtoisin lapsen mutten hanen kanssaan koska mieheni on aina niin poissaoleva ja kylma. Laheisyytta oli suhteen alussa mutta kun yhteen muutettiin niin kaikki jai pois. Seksia ei harrasteta ellen mina tee aloitetta. Parhaimmillaan peti on ollut kylma miltein nelja kuukautta. Olen harkinnut avioeroa mutta menettaisin itse siina paljon. Minun nimissani on auto, kissamme, lahestulkoon kaikki kodinkoneet, astiat yms. on minun lompakosta maksettu. Eika meilla tietenkaan ole avioehtoa koska se olisi loukannut miestani. Kaikkein eniten tassa risoo se etta mita muut ajattelee. Isosiskoni on onnellisesti naimisissa mutta mina en. Mita tassa enaa voi tehda kun toisen koko olemus valilla risoo ja jos ei riso niin se sitten kyllastyttaa.. Mieheni on alkoholisti ja han valehtelee ja saatta minut hapeaan millioin millakin tavalla. Joko selvinpain tai ilman. Viimeksi kun lahdin tapaamaan vanhaa ystavaani joka nyt sattuu olemaan mies, pyysin lupaa lahtea ja luva sainkin. Lahtoni jalkeen mieheni paatti vetaa paan tayteen ja menna hairikoimaan naapureita ja vanhempiani. Paiva paattyi putkareissuun josta han ei muista mitaan. Kotia tullessani ovet oli ulos asti auki ja kissat karvat pytyssa vastassa. Tuoleja oli kaadettu ja jalka lamppu rikottu eli asunnossa oli riehuttu. Mita tammoisen ihmisen kanssa pitaisi tehda? AA-kerhoon han on luvannut menna vaan eipa tuo edes katso milloin seuraava kokoontuminen on. Ystavani sanoi etta jos han ei puolen vuoden sisaan ala sinne menna niin heita pihalle... Onko siis mahdollista etta mies muuttuisi ja kipina loytyisi vai olisiko parempi paastaa irti ja saada suvun haukut niskaan ja kestaa ne? Mita mielta te muut olette tasta? onko muilla vastaavia tilanteita ollut ja miten olette niista selvinneet? Ps:Anteeksi a:n ja o:n pisteiden puuttuminen.