T
Tyhmä pohtii asioita
Vieras
Olen seuraillut viimeaikoina supermarjo ja tytöt -sekä viidakon tähtöset sarjoja. Pidän molemmissa sarjoissa esiintyviä ihmisiä hyvännäköisinä mutta armottoman tyhminä! Tämä on johtanut myös siihen, että olen alkanut pohtimaan omaa tyhmyyttäni. Pidän itseänikin melko tyhmänä ihmisenä, sillä olen toisinaan hieman hitaalla käyvä, en aina heti hoksaa asioita, olen hajamielinen sekä huonomuistinen. Olen kiinnostunut maailman tapahtumista; seuraan uutisia, luen taloussanomia ja haluan olla kärryillä maailman tapahtumista, mutta en paljoakaan muista lukemastani. Koulunkäynti oli myös muistini vuoksi melko takkuista. Olen ajansaatossa huomanut, että minulla on näkömuisti ja opin parhaiten tekemällä itse.
En ehkä ole järin älykäs matemaattisesti tai osaa käydä pitkiä fiosofisia keskusteluja yms. mutta
usein löydän ne sanat mitkä osuu ja uppoaa, ettenkai nyt ihan typerä kuitenkaan ole.
Harmittaa vain tuo hajamielisyys ja muistamattomuus. Tyypillinen esimerkki; tänään minun piti laittaa käsilaukusta keittiöpöydälle työavaimet, kappas olinkin tyytyväisesti siirtänyt sinne kotiavaimet, enkä huomannut kuin vasta myöhemin asian! Tämän vuoksi en voi missään nimessä työskennellä tarkkuutta ja hyvää muistia vaativissa tehtävisä, vaan ihan perusduunari -hommissa....kuten työskentelenkin
Harmittaa vain oma tyhmyyteni, ihan on alkanut hävettää näiden reality -ohjelmien kautta ja toivon ettei kukaan vaan huomaisi!!!!
Miten voi muistia kehittää yms ??? Miten pääsen hirveästä hajamielisyydestä pois?? Olen erittäin hajamielinen!!!!!!! Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Ihmisenä olen ystävällinen ja toiset huomioon ottava, auttavainen.
Luen ihmisiä herkästi....ja nään millä tuulella kukin on...
mutta jooh.....
En ehkä ole järin älykäs matemaattisesti tai osaa käydä pitkiä fiosofisia keskusteluja yms. mutta
usein löydän ne sanat mitkä osuu ja uppoaa, ettenkai nyt ihan typerä kuitenkaan ole.
Harmittaa vain tuo hajamielisyys ja muistamattomuus. Tyypillinen esimerkki; tänään minun piti laittaa käsilaukusta keittiöpöydälle työavaimet, kappas olinkin tyytyväisesti siirtänyt sinne kotiavaimet, enkä huomannut kuin vasta myöhemin asian! Tämän vuoksi en voi missään nimessä työskennellä tarkkuutta ja hyvää muistia vaativissa tehtävisä, vaan ihan perusduunari -hommissa....kuten työskentelenkin
Miten voi muistia kehittää yms ??? Miten pääsen hirveästä hajamielisyydestä pois?? Olen erittäin hajamielinen!!!!!!! Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Ihmisenä olen ystävällinen ja toiset huomioon ottava, auttavainen.
Luen ihmisiä herkästi....ja nään millä tuulella kukin on...
mutta jooh.....