tyhmä ja noloo kysymys

:ashamed: mä pelkään , et käytän jotenkin väärin tota synarelaa , kun maistan kurkussa sen maun joskus . onko se normaalia ? aina, kun laitan aamulla synarelaa niistän nenänkin niin , kuin pitääkin , mutta sitten , kun synarela on 10 minuuttia ollu nenäs , niin nenäs on sellanen kauhee tunne , et pitäs niistää.. onko muilla ? oonkohan mä akllerginen ? ois kiva tietää koska saa niistää!? anteeksi, mun tyhmät kysymykset !! :eek: mä vaan pikkasen tresssaan !!
 
Mulla oli varsinkin alkuun sama ongelma, melkein heti tuli tunne että pitäis niistää. Mutta kannattaa sinnitellä kuitenkin eikä niistää, mulla se tunne meni hetken päästä ohi. Samoin mulla ainakin valui kurkkuun sitä lääkettä ja maistui karmealta! Mutta oon ymmärtäny et se on ihan normaalia. Alussa musta tuntui että nenän limakalvot ärtyi tosta lääkkeestä, mutta vähitellen se onneksi meni ohi. Tsemppiä!
 
Hei Sani-Sani,

Kyllä on ihan normaalia, ja menee ohi tuo niistämishalu, mutta tuo kurkkuun valuminen ei. Sen voi toki välttää pitämättä päätä mahdollisimman takakenossa pari minuuttia tai menemällä makuulle (jos mahdollista ;)) ja taivuttamalla päätä taksepäin.

Tsemppiä hoitoihin. :flower:
 

Yhteistyössä