Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja f-palm:
kandeisko kaverusten opetella kieliä ja luetun ymmärtämistä ennen kuin kommentoi
Siinähän sanoivat, ettei työnteko parantanut taloudellista tilannetta.
Tämä on se ansa mihin hyvinvointiyhteiskuntamme romahtaa tämän vuosikymmenen aikana. Seuraava hallitus aloittaa madonluvut...
Jonkun osan hyvinvointiyhteiskunnastamme on pakko romahtaa, ihan jo senkin takia että siihen ei ole varaa.
Apn jutussa käsitellään sitä kuinka maahanmuuttajat käyttävät hyväksi sosiaalietuja eivätkä ole lojaaleja maalleen.
Melko omahyväistä syyttää asiasta pelkästään maahanmuuttajia samaan aikaan kun esim. Suomessa on paljon liiton rahoilla kotona makoilevia työttömiä joita ei pienet palkat kiinnosta enenen kuin 500 pvn kuluttua.
Liitonrahoilla elävät ovat joskus tehneet töitä ja siten kustantaneet liittorahansa. Toisin se on mamujen kanssa ja he ovat ihan ylimääräinen lasti julkiselle taloudelle.
Esim.l Norjaan haalitaan mamuja mielellään kalatehtaille ja sairaanhoitajiksi, duuneihin joihin norski on itse liian fiini. Suomessa bussikuskit ja siivojat ovat harvoin kantaväestöä. Kun tulee taantuma ja työttömyys kasvaa syytetään ekana näitä paskatöiden tekijöitä.
Minä en puolustele mamuja mutta hullu on se joka antaa, ei se joka pyytää.
Suomessakin on liian hyvät edut työttömille, niin ettei leveää valkoista persettä kiinnosta nostaa alle tonnilla. Totta kai samat edut kuuluvat maahan laillisesti tulleille maahanmuuttajille. Vai apartheidinko aiot kaivaa jostain kellaristasi.
Maalaile sinä vaan helvetillisiä tulevaisuudenkuvia, minä teen töitä kuten aika monet mamututtavanikin. Heille kelpaa siivous.