Tyhmä rasisti kaupungilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijazuum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijazuum

Vieras
Oon järkyttynyt. Kaupungilla riehui jotain 35 - 40 vuotias, vähän lihava, kaljupäinen ja pilottitakkinen mies. Hän oli aivan hirveässä kännissä ja huusi jotakin "neekerit, v***un neekerit v****uun" ja löi ilmaan. Epäilen, että jonkinsortin skitsofreenikko. Mutta lapset säikähtivät ihan hirveesti ja kyllä mua itteenikin pelotti. Me käännyttiin läheiseen kauppakeskukseen sisään ja sanottiin vartijalle, joka lähti "katteleen tilannetta".

Hyi että. Eikö edes keskellä päivää uskalla enää liikkua missään? Mitä jos tuommoinen ois tullut vastaan vaikka tuossa meidän kotiinvievällä tiellä?

Itse olen riehunut kyllä sellaisessa tuiskeessa että vedän riehumisen maailmanvoittajan mitallin.

Se muutenkas viisasten juoma se alkomaholi. Älköön enää sitä ottako.

-viisastunut alkoholin voimalla.

Itse olen riehunut kyllä sellaisessa tuiskeessa että vedän riehumisen maailmanvoittajan mitallin.

Se muutenkas viisasten juoma se alkomaholi. Älköön enää sitä ottako.

-viisastunut alkoholin voimalla.

Tähän lisätköön, että seuralaisenani ulkomaalaisia, muttei matu. Joten minut voi laskea suvakiksikin. Että kyllä meki osataan.

Huhhuh. Persettä en antanut, ku ei tapana. Enkä löytänyt muutakaan seuraa, onneksi.

Nyt on vavauduttu, ja valmistaudun kaikessa rauhassa krapulaani.

Tähän lisätköön, että seuralaisenani ulkomaalaisia, muttei matu. Joten minut voi laskea suvakiksikin. Että kyllä meki osataan.

Huhhuh. Persettä en antanut, ku ei tapana. Enkä löytänyt muutakaan seuraa, onneksi.

Nyt on vavauduttu, ja valmistaudun kaikessa rauhassa krapulaani.

Öö. Ketä kiinnostaa? Ei liittynyt mitenkään aloitukseen.

Tuommoset känniääliöt kyllä pilaa suomalaisen katukuvan.

Yhteistyössä