tyhmä mies.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Kyllä voi sitten olla TYHMÄÄÄÄÄÄ....... mies töissä 7-16... kun tulee töistä se syö ja menee nukkumaan.... illalla herää seitsemältä kattoo telkkaria ja menee takas nukkumaan kymmeneltä......

Siis missä se yhteinen aika..... voisko mies tehä muutakin kun nukkua..... oon koittanu puhua sille mutta ei se tajua mikä tässä ongelma...

Viikonloppusinkin sillä on menoja (harrastukset)..... Minä siis vaan olen... seksi kyllä kelpaa....

Onko muilla samanlaista?? kuuluuko elämän ja parisuhteen olla näin kuivaa ja tylsää.....

mää joskus avauduin tuosta, tosin meillä oli sitä et ukko tuli töistä, söi ja painu kaveerilleen, tuli kotiin söi, katto hetken töllöö ja meni nukkumaan.. mä olin lopulta niin kypsä et avauduin anopille joka sit paasas ukolle sen aikaa ku ukko pesi mattoja.. Ukon toive oli et en puhus enää anopille jos meillä on ongelmia, ne pitää ratkoo kahdestaan :headwall:

kyllä! Kuulostaa liian tutulle. Syö, nukkuu, katsoo telkkarista mitä Hän haluaa, käy suihkussa ja menee nukkumaan. Herää kylläkin aamulla jo viiden aikaan ja tulee töistä 16.00 jälkeen että osittain ymmärrän.

Mun mies tekee raskasta fyysistä vuorotyötä.Ja on aamuvuoroviikon jälkeen tosi väsynyt kun herätys on viideltä aamulla.Ottaa päiväunet varmasti jos ehtii,saatan mennä viereen makoilemaan minäkin.
Iltavuoroviikolla nukkuu aamukymmeneen ja tulee puoli yksi yöllä töistä.
Mun ei tulis mielenkään vetää siitä herneitä nenään että toinen on väsynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Mun mies tekee raskasta fyysistä vuorotyötä.Ja on aamuvuoroviikon jälkeen tosi väsynyt kun herätys on viideltä aamulla.Ottaa päiväunet varmasti jos ehtii,saatan mennä viereen makoilemaan minäkin.

Mutta mistä revitte yhteisen ajan???? meillä hyvä jos ehitään jutella....

No kyllä mun mies jaksaa perheensä kanssa oleilla ja tehdä kaikenlaista tuon 7-16 päivän jälkeenkin..... vuorotyöt ymmärrän- varsinkin 3 vuorotyöläisen, mutta ihan normipäivä tuo 7-16. Ja niuhottajille tiedoksi, että fyysistä työtä puurtaa ukkokulta.

Ei oo aina kevyttä hommaa olla yksin vastuussa tenavista suurin osa päivästä ja hoitaa kauppareissut ja kotityöt 'siinä sivussa'.

Ja kyllä se parisuhdekin sitä yhteistä aikaa tarvitsee yhtälailla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:

Mutta mistä revitte yhteisen ajan???? meillä hyvä jos ehitään jutella....
Kyllä se välillä vähiin jää,me on pyritty käymään lenkillä,sellasella tunnin kävelylenkillä siin vaihees kun lapset nukkuu,siin ehtii jutella.Lisäksi mun mies pitää paljon lapsiaan,se on yhteisestä ajasta sekin pois mut kai me ollaan jo niin vanhoja ettei jakseta hötkyillä.Se vieressänukkuminenkin riittää välillä.On vaan hyvä olla siinä tosen lähellä vaikka se nukkuiskin =)

juu tuttua on.
tosin mies auttaa laittamaan lapset nukkumaan ja sitten suihkupäivinä joko pesee tai ottaa vastaan lapset.
yhteistä aikaa ei oikeastaan ole nimeksikään, välillä ei ehditä edes vaihtamaan kuulumisia mutta oon aatellu että kyllä tämä tästä.
nytkin suunnittelen että joku vkl veisin lapset hoitoon ja oltas ukon kanssa kahdestaan kotona.
syötäs,juteltas ja sen semmosta.
edellisestä kerrasta taitaa olla 5v aikaa...
Mut ei sitä yhteistä aikaa tai omaakaan aikaa ole jos ei sitä ota ei sitä tule kukaan tyrkyttämään. helppoa se ei aina tosiaan ole mut mahdollista jos haluaa.