lääkäri mulle määräs apteekkiin jonkun lääkkeen mutta minen ymmärrä että kuinka se tapahtuu kun ei oo sitä reseptiä, siis että sanon vaan apteekissa että mulla pitäis joku lääke täällä olla? :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja varmaan:Varmaan lähettävät suoraan sen reseptin sinne apteekkiin. Ainakin meidän tk:ssa on sellainen systeemi, että jos haluaa niin reseptit menee suoraan apteekki. Mutta ne on siellä sitten vasta klo 13 jälkeen. Miksi et kysynyt asiaa?
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:On reseptilääke, ja sen takia en oikeen ymmärrä kuinka se tapahtuu kun mulla ei sitä reseptiä ole.
Lääkäri on antanut sulle puhelinreseptin. Sanot apteekissa, että sulla on puhelinresepti nimellä.........Huom. Lääkäri on varmaankin sitten veloittanut sua puhelinreseptisäAlkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:On reseptilääke, ja sen takia en oikeen ymmärrä kuinka se tapahtuu kun mulla ei sitä reseptiä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lääkäri on antanut sulle puhelinreseptin. Sanot apteekissa, että sulla on puhelinresepti nimellä.........Huom. Lääkäri on varmaankin sitten veloittanut sua puhelinreseptisäAlkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:On reseptilääke, ja sen takia en oikeen ymmärrä kuinka se tapahtuu kun mulla ei sitä reseptiä ole.
Se reseptin lasku veloitetaankin samalla kun haet lääkkeen. Voi tietty olla ettei lääkäri oo veloittanut mitään, kun kerran ilmeisesti oot vaivan takia jo käynyt henk. kohtaisesti lääkärin luona.Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lääkäri on antanut sulle puhelinreseptin. Sanot apteekissa, että sulla on puhelinresepti nimellä.........Huom. Lääkäri on varmaankin sitten veloittanut sua puhelinreseptisäAlkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:On reseptilääke, ja sen takia en oikeen ymmärrä kuinka se tapahtuu kun mulla ei sitä reseptiä ole.
ei multa tietääkseni ole mitään otettu. Lääkäri soitti ja sano että apteekista sitten voit hakee lääkkeen. enkä siinä sen enempää ajatellu sitä asiaa, nyt vasta aloin miettii että kuinka sen sitten saan. Mutta eiköhän tuo selviä kun apteekkiin pääsen.