T
tuleva mamma
Vieras
Mietin että käytetäänkö vastasyntyneillä / pienillä vauvoilla pussilakanaa ja peittoa? Vai nukkuuko ne vaan lakanan päällä ilman peittoa (varsinkin keväällä/kesällä)? Tyynyä ilmeisesti ei käytetä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:Onko ne unipussit käteviä?
Sillon kun esikoinen syntyi kuusi vuotta sitten, ei niitä vielä ollut oikeestaan ollut kauheesti Suomessa.
Nyt näkee tosi monissa paikoissa ja oon miettiny oisko hyvä ostos. Vauva ei siis tarvitse ollenkaan peittoa sen kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:Onko ne unipussit käteviä?
Sillon kun esikoinen syntyi kuusi vuotta sitten, ei niitä vielä ollut oikeestaan ollut kauheesti Suomessa.
Nyt näkee tosi monissa paikoissa ja oon miettiny oisko hyvä ostos. Vauva ei siis tarvitse ollenkaan peittoa sen kanssa?
Meillä ukkeli nukkuu äitiyspakkauksen makuupussissa kun peiton potkii pois ja aamulla on sitten nenä tukkoinen. Itse myös harkitsin unipussia mut sitten muistin kaverini aiemmin maininneen, että makuupussi toimii myös hyvin ja sehän toimii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:Onko ne unipussit käteviä?
Meillä ukkeli nukkuu äitiyspakkauksen makuupussissa kun peiton potkii pois ja aamulla on sitten nenä tukkoinen. Itse myös harkitsin unipussia mut sitten muistin kaverini aiemmin maininneen, että makuupussi toimii myös hyvin ja sehän toimii![]()
Ei muuten toimi, jos osaa jo kääntyä tai nukkuu mahallaan (niinku meidän kuopus alusta asti, ei muuten rauhottunu). Karmee vetoketjuhan siinä on. En uskaltais edes pikkuvauvaa siihen laittaan nukkuun, jos se painaakin esim. kaulaa tms. :/
Unipussi ei sovi mun maalaisjärjen mukaan niille pikkusille, jotka osaa jo nousta ylös sängyssä. Kun jalkoja ei voi käyttää normaalisti, kaatuu ja menee hermo.![]()