Tyhmä kysymys (S-bonuksesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Tili sulla jo on, haet vaan tunnukset kaupasta.

No itseasiassa haettiinkin eilen. Se täti antoi jotkut laput, joissa oli pankkitilinumerot jne. Ja sopimuksessa mainittiin käyttäjätunnuskin, mut salasanaa ei missään?? Se oli ihan niinku pankin tilinavauslappu. Ja sieltä sit vissiin veloitetaan palvelumaksuja jne? Meneekö ne bonuksista vai miten? Kun en aio sille tilille talletuksia tehdä.

Multa ei ainakaan ole tähän päivään mennessä mennyt palvelumaksuja.
Käyttäjätunnus on lapuissa, salasana löytyy siitä ns.avainlukulistasta, jossa paljon numeroita. Eli salasana siis vaihtuu joka kerta..
Itse olen tähän tyytyväinen, tilillä kun hyvä korkokin ;)

Bonuskertymät pääset katsomaan korttinumerolla ja pin koodilla (asiakastunnus)(pinkoodi löytyy siitä paperista mikä tulee kerran kuukaudessa jos et ole itse vaihtanut)
Siis "ostoseurot"....
-> https://www02.s-kanava.net/asiakasomistajaonline/AoOnline.do
Jos taas haluat nähdä summa mikä on "tallessa" niin pitäis hakea tunnukset kaupasta.... tilin pääkortin omistaja pitäis hakea....

Alkuperäinen kirjoittaja marsus:
Käyttäjätunnus on lapuissa, salasana löytyy siitä ns.avainlukulistasta, jossa paljon numeroita. Eli salasana siis vaihtuu joka kerta..

Ja jos vielä maksaa ostokset siitä s-tilistä saa lisäbonukset....
ihan normaali tili jos sen niin haluaa käyttää....

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Onkohan se salasana sama, mikä silloinkin, jos katsoo netistä niitä omia tietoja? Silloin sen salasanan löytää niistä lapuista, joita tulee kotiin. :xmas:

Sillä pääsee ostoksia selailemaan... ei itse tilille talletettua summaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
salasana on itse määritelty ja se käyttäjätunnus oli niissä lapuilla jotka hait kun aukasit tilin...

Verkkopankin salasana on eri joka kerta. Sieltä neuvonnasta saa sen tunnuksen ja sen "avainluku"-listan, jossa on ne salasanat jotka käytetään järjestyksessä.