K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap lisä kyssä:kun mä laitoin paketista eli hiivasta 50g puolesta puolet =( ennen kun huomasin tuon tl .. tyhmä tyhmä.. millastokahan tulee tuliko nyt paljonkin liikaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap lisä kyssä:kun mä laitoin paketista eli hiivasta 50g puolesta puolet =( ennen kun huomasin tuon tl .. tyhmä tyhmä.. millastokahan tulee tuliko nyt paljonkin liikaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja ap lisä kyssä:kun mä laitoin paketista eli hiivasta 50g puolesta puolet =( ennen kun huomasin tuon tl .. tyhmä tyhmä.. millastokahan tulee tuliko nyt paljonkin liikaa?
Tuli...Saat aika tuhdin vappujuoman...
Alkuperäinen kirjoittaja ap..:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja ap lisä kyssä:kun mä laitoin paketista eli hiivasta 50g puolesta puolet =( ennen kun huomasin tuon tl .. tyhmä tyhmä.. millastokahan tulee tuliko nyt paljonkin liikaa?
Tuli...Saat aika tuhdin vappujuoman...
voi ei... miks mä saan kaikki pilattua.. muuten olis kaikki ainekset uuteen satsiin mutta ei sitruunaa =(