tyhmä kysymys, osaako joku neuvoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja esikoista odottava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

esikoista odottava

Vieras
nyt on rv 5+4. pari päivää on tullut vähän verta, ihan tipotellen vain. tuntuu että limakalvot on kuivahkot, voisiko se johtua siitä?

uskaltaako nyt harrastaa seksiä ollenkaan, ettei vuoto lisäänny? tyhmä kysymys mutta painaa mieltä :ashamed:

voi olla et johtuu limakalvoista.
Ja ihan ettei ärsytä paikkoja lisää niin kannata sekstata, ettei vaan satu mitään.

mut sit tosta vuodosta että onhan sitä juttua että joillekkin saattaa tulla ihan menkat parina kertana vaikka ois raskaana.

:hug: tsemppiä ja tarroja masuun

Itte en uskaltanut vaikka ei edes tipotellut...

Mutta niinhän ne sanoo, että kesken menee, jos menee, ettei siihen vois ite vaikuttaa. Yks lääkäri siis sanoi näin, kun teki sisätutkimusta kovakouraisesti.
Sanoi, että "tää ei aiheuta keskenmenoa, menee kesken jos menee, siihen ei voi ite vaikuttaa."

Minulla kiinnittyminen katkaisi pienen verisuonen ja vuosi aikas reippaasti viikon päivät. Olin silloin aivan varma, että kesken menee. Vaan lääkäri käski odottaa vuodon loppumista tarkastettuaan syyn ja mitään syytä selibaatille ei ollut

luulen siis että kyse on joko kiinnittymisvuodosta tai sitten limakalvoissa on haava tai hiertymä. kauheasti vaan tekisi mieli touhuta kun edellisestä kerrasta on kauan :ashamed: mutta toivotaan että jaksetaan nyt odottaa vielä pari päivää.

mulla tuli kertavuoto kirkasta viikolla 6+4 ja lääkäri sanoi että jos menee kesken ei voi estää näin ajoissa. eli lepo tms ei auta mitään. eli voit olla normaalisti. sikiöhän on niin pieni ja suojassa vielä ettei joudu kosketuksiin vaikka painaisi mahaa tässä vaiheessa.

Yhteistyössä