Tyhmä kysymys astiapesukoneen täytöstä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fossiili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Fossiili

Jäsen
29.03.2011
918
0
16
Kun laitatte haarukat sun muut siihen telineeseen nii mitenkä ne sinne laitatte :D?

Lajittelette haarukat, veitset ja lusikat eri lokeroihin vai sikin sokin mihin sattuu?

Vasta viimme aikoina oon ruvennu lajittelemaan niihin lokeroihin ne, onhan ne helpompi sieltä sitten puhtaina ottaa pois, ku lusikat on samassa läjässä. Onko ihan pöhköä?

:D :D :D

mä taas koitan laittaa lusikat eri lokeroihin. Jos samassa lokerossa monta samanlaista otinta, saattaavat " liimautua " pesussa yhteen, jolloin jäävät helposti likaisiksi. :)

Mä lajittelen. Siitä ei ole isoa vaivaa ja tyhjennys sujuu sitten helpommin. Oon perheen asianpesukoneen täyttöexpertti. Muut ei osaa tehdä täyttöhommaa ollenkaan siten kuin pitäisi.

mä taas koitan laittaa lusikat eri lokeroihin. Jos samassa lokerossa monta samanlaista otinta, saattaavat " liimautua " pesussa yhteen, jolloin jäävät helposti likaisiksi. :)

Tästä syystä minäkään en pistä samanlaisia haarukoita ja lusikoita samaan lokeroon tai yritän ainakin pistää muita siihen väliin. Haarukatkin onnistuvat joskus painautumaan sillä lailla yhteen, että seurauksena on kaksi toispuoleisesti likaista haarukkaa.

Me laitetaan sikin sokin eri lokeroihin ja lapset tykkää tyhjentää astianpesukonetta ainakin vielä. Itse tyhjemmän sitten niin, että valitsen kaikki isot lusikat yhdellä kertaa käteen ja laitan laatikkoon sitten haarukat jne joten ei ole vaikeaa, saman verran menee varmaan aikaa teke kummin päin tahansa.

sikin sokin, itse asiassa mahdollisimman erikseen täyttelen, laitan samaan lokeroon toisen vasta kun kaikissa lokeroissa on jo jokin väline. Ja terät alaspäin, ettei kukaan kaadu päälle..

[QUOTE="vieras";24926916]Mä lajittelen. Siitä ei ole isoa vaivaa ja tyhjennys sujuu sitten helpommin. Oon perheen asianpesukoneen täyttöexpertti. Muut ei osaa tehdä täyttöhommaa ollenkaan siten kuin pitäisi.[/QUOTE]
Meillä on siis pienet aukot, joihin jokaiseen pannaan vain yksi väline. Lajittelen siten, että haarukat ovat peräkkäisissä aukoissa, lusikat omana ryhmänään jne. Jokainen omaan koloonsa, jotta puhdistuu hyvin.