tyhmä kysymys ainu pupuista (meijän pupulla ei ole enää koukkua päässä)

Taevahan Tosi

Aktiivinen jäsen
28.01.2008
11 227
2
38
Niin siis tuolla pupulla on päässä semmonen muovinen koukku ja luultavasti se toinen pää on tuolla pupun sisällä eli jos mä katkasen tuon muovikoukun ( siis semmonen joka joissakin tavaroissa on et saavat roikkuun sen kaupassa telineeseen) niin jääkö tuonne pupun sisälle sit semmonen terävä tökki vai voiskohan tuon kiskoa irti vai miten nämä on tarkoitus saada pois :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:
Meillä se on edelleen koristeena se koukku päässänsä :D

kävi kyllä mielessä et jättääkö sille koukun päähän mut sitten se ei varmaan ole kiva yöllä kun unikaveriks tuo varmaan päätyy ja tuossa ihan lukee et poista koukku päästä muttei kerrota miten :headwall:

meillon noita pupuja 5kpl enkä muista onko niillä ollu koukku päässä =)
pupusta tulikin mieleeni,että esikoisen ensipupu oli ekat 3 vuotta sen lempilelu ja todella tärkeä. se kuitenkin kulahti niin että piti laittaa hyllylle. nyt löysin samanvärisen pupun ja mietin pitäskö ostaa se. likka on kuiteskin jo 6v. muistoks tai jotain,vaikka se alkuperäinenkin on tallella.
aikoinaan kävin monet kaupat läpi ja otin yhteyttä valmistajaankin,mutta silloin ko.väriä ei ollu saatavilla.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
:snotty: kylläpäs mä olen monta säikyttänyt meijän pehmolelun kans

:D Pehmoeläinrääkkäystä. :D Ei vaan, kannattaisi ehkä lukea otsikot tarkemin. Ei meinaa ole eka kerta kun luen väärin. :xmas:

juu mä voin kuvitella mikä lynkkaus meininkin täällä ois jos mä oisin jättäny tuon ainu sanan pois tuosta aloituksesta niin mut ois teilattu jo ja tehty ilmotus eläinrääkkäyksestä

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
:snotty: kylläpäs mä olen monta säikyttänyt meijän pehmolelun kans

:D Pehmoeläinrääkkäystä. :D Ei vaan, kannattaisi ehkä lukea otsikot tarkemin. Ei meinaa ole eka kerta kun luen väärin. :xmas:

juu mä voin kuvitella mikä lynkkaus meininkin täällä ois jos mä oisin jättäny tuon ainu sanan pois tuosta aloituksesta niin mut ois teilattu jo ja tehty ilmotus eläinrääkkäyksestä
Vähintäänkin noin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:
Onko kukaan nähnyt kaupoissa sitä keskisinistä pupua? Me tarvittais sellainen mutta nyt just kun olisi tarvis ei ole tullut vastaan :(
En ole ainakaan nähnyt. Noissahan menee värit vähän niinkuin "kausittain", että jos jostain löytyisi vanhempia pupusia. Meilläkin jollain muksuista on keskisininen, taitaa olla jo muutaman vuoden vanha.