T
tuleva nalkuttaja
Vieras
Minulla on selkä kipeä. Pystyn juuri ja juuri kävelemään kahden voimakkaan kipulääkkeen ja aamulla saadun kipupiikin turvin. En pysty nostamaan kymmenkiloista lastamme lähes lainkaan ja näin kaikki hoitotoimenpiteen ovat erittäin vaikeita. Mieheni on töissä ja minä kotona lapsen kanssa. Aamulla esitin miehelleni toivomuksen, että tulisi mahdollisimman ajoissa kotiin. Hän lupasikin lähteä heti kolmelta, käydä treenaamassa ja tulla sitten suoraan kotiin....voi V.....treenaamassa, kun vaimo on 100% invalidi. Voiko tyhmempää ja itsekkäämpää olla, kun ei ymmärrä kotiutua, vaikka minä etenen kivusta johtuen konttaamalla?
Olen sen sortin ihminen, että en ala ratakiskosta vääntämään, vaan mielestäni joitain asioita pitäisi tajuta myös itse. Eipä ukko tajunnut ja omaa syytähän jouduin kärvistelemään iltaan asti. Ihmetyttää vain, eikö miehet ymmärrä yhtään mitään ilman hirvittävää vääntöä? Ihan turha tulla sitten valittamaan, että aina nalkutetaan, kun mikään ei menen perille ilman ...kele!
Olen sen sortin ihminen, että en ala ratakiskosta vääntämään, vaan mielestäni joitain asioita pitäisi tajuta myös itse. Eipä ukko tajunnut ja omaa syytähän jouduin kärvistelemään iltaan asti. Ihmetyttää vain, eikö miehet ymmärrä yhtään mitään ilman hirvittävää vääntöä? Ihan turha tulla sitten valittamaan, että aina nalkutetaan, kun mikään ei menen perille ilman ...kele!