I
isosisko
Vieras
mulla on veljeeni ikäeroa 6vuotta. lapsena siitä ei ollu mitään hyötyä koska jouduin aina tietenkin katsomaan veljen perään. vasta nyt aikuis iällä me ollaan tosi hyviä kavereita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Älä sinä ikäeroista piittaa, eikö kuitenkin tärkeintä ole että sen lapsen saa, hällä väliä ikäerosta?
Kyllä mulle olisi merkinnyt paljon, että lapsista olisi ollut seuraa toisilleen. Nyt ei yhteistä säveltä tahdo millään löytyä, kun toinen on 'vauva' ja toinen jo koululainen. :/
Alkuperäinen kirjoittaja --------:mä taas tahtoisin kolmannen, mutta meillä lapset jo 8v ja 9v. joten ikäero olis aika iso![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:on se sääli kun ei asiat mene niinkuin haluaa. Ja vielä pitäisi kestää ympäristön painostus..
Toiset kun ei saa ollenkaan lapsia, ei lyhyellä eikä pitkällä ikäerolla
Alkuperäinen kirjoittaja voi:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:on se sääli kun ei asiat mene niinkuin haluaa. Ja vielä pitäisi kestää ympäristön painostus..
Toiset kun ei saa ollenkaan lapsia, ei lyhyellä eikä pitkällä ikäerolla
Näinhän se on, mutta valitettava tosiasia on, että sillä omalla suunnittelulla ja haluamisella ei voi naapurin lapsettomuuteen vaikuttaa....
Alkuperäinen kirjoittaja mun muksut:ikäeroa lapsilla 10 kk.molemmat syntyivät saman vuoden puolella.joku sanoo kuiteskin että miten se on mahdollista?on kun syntyi eka tammikuussa ja toinen keskosena marraskuussa.