tv-sarjat/elokuvat jotka teitä on pelottaneet ?

"nuuh"
Bob!!!! Pelkään sitä vieläkin! Pelottavin hahmo evö.
Ja just noi kaivosta nousevat lapset yms kauhut, ne on järkkyjä.
Blair Witch Projectin jälkeen en ole telttaan astunut, enkä astu.
Adam Sandlerin koko tuotanto.
 
[QUOTE="nuuh";30148293]Bob!!!! Pelkään sitä vieläkin! Pelottavin hahmo evö.
Ja just noi kaivosta nousevat lapset yms kauhut, ne on järkkyjä.
Blair Witch Projectin jälkeen en ole telttaan astunut, enkä astu.
Adam Sandlerin koko tuotanto.[/QUOTE]

aika outoa, että tavallisen miehen näköinen hahmo voi olla niin hiton karmiva :D menee pelottavuudessa ohi pinheadinkin !
 
IhQ
SE, Stephen Kingin pelleleffa.
En kattele nykysin mitään pelottavia leffoja, tuon katoin joskus pentuna ja hitto kun pelotti käydä vessassa pitkään sen jälkeen. Veskin lattiakaivon ritilän alla kun näkyi valkea joku putki tms.

En tosin erityisesti tykkää pelleistäkään..
 
"hmmmmm"
Kauna ja se kohtaus jossa sen naisen veli soittaa sille vaikka on kuollut(nainen katsoo ovisilmästä ja veli seisoo oven takana)se oli hrrr + se narina :D
Superman 3-robottikohtaus,ne silmät ym :/
Conjuring,muutamat kohtaukset tai se ilmapiiri siinä+ insidious
 
"Maru"
Twin Peaks on lapsuudesta pelottavin, olin aivan liian pieni kun katsoin sitä silloin kun se ensimmäistä kertaa suomessa esitettiin. V-sarjaa katsoin myös, se ällötti enemmän kuin pelotti. Mulla on sama kun tuossa ylempänä että oikeastaan kaikki missä ns tavalliset lapset ovat pahoja, joku Kauna ja Ring ei oo paha eikä ne pelottaneet mutta Eden Lake esim on tosi paha kun se on niin uskottava ja vois olla totta.
 
"titiuu"
gohstbusters II, siinä se ¨taulun henki¨ hyi helvetti se on kammottava. Vaikka käsittääkseni elokuva on komedia?!!
Paranormal activity, ensimmäinen elokuva on hirveä.
 
hipsterström
[QUOTE="titiuu";30148848]gohstbusters II, siinä se ¨taulun henki¨ hyi helvetti se on kammottava. Vaikka käsittääkseni elokuva on komedia?!!
Paranormal activity, ensimmäinen elokuva on hirveä.[/QUOTE]

Ite pelkäsin kohtausta siel rautatietunnelissa.
 
Mä pelkään suunnilleen kaikkea muuta, kuin pikkukakkosta.

Olen siis niitä, jotka vähänkin jännemmän kohtauksen tullessa pistää volumin nollille ja kaukosäätimen silmien eteen...ei pelota ihan niin paljoa, kun en kuule ääniä ja näen vain osan tv-ruudusta.

Voi jösses...aikuinen ihminen ja näin hitokseen hermoheikko tv-ohjelmien kohdalla :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
dddd
Teini-ikäisenä katselin Painajainen Elm streetillä ja sen jälkeen Freddie tuli uniini. Kamalaa.

Aikuisiällä katsomani tositapahtumiin perustuva The Entity - Tuntematon voima, on ollut hyytävän kamala.
 

Yhteistyössä