Tv-lupa tarkaskastaja teki kieron tempun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
miehen nimissä on lupa aina ollut ja lopetettiin jossain vaiheessa kun tekkari pimeni, eikä ollu digiboksia.
No, luulin miehen sen jo taas ottaneen ,kun siitä puhui, kun boksia viritteli.
Soitti lupatarkastaja sitten mulle :headwall:
Että onkos mulla tv lupa asiat kunnossa jne.. ja minä tietysti sanoin, että miehen nimissä aina ollut. Siihen sitten tokas, että mies on lopettanut luvan jne..että onkos teillä boksia... :whistle:

Salkkarit pauhas taustalla..eipä ollut mies vielä lupaa uudelleen ottanutkaan.
No, saa ite hoitaa, kun selväksi tais tulla ,ettei lupa asiat oo kunnossa :ashamed:

Hemmetti, ei oo mun boksi..en ois halunnu puuttua koko asiaan ,kun en tykkää muutenkaan koko toosasta.
Ois vaan mies saanu ite hoitaa :kieh:
ja nyt mä oon se paha , joka järjesti tämänkin sotkun.
Ja luulin kyllä, että oli sen hoitanu, mutta kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
no eiköhän se ole itsestäänselvyys jos katsoo telkkua niin maksaa myös siitä. saisi vaan enemmän jäädä kiinni näitä jotka ei maksa lupamaksua :kieh:

Aina ollaan kyllä lupa maksettu ja siksipä ottaakin niin päähän, kun nyt sit olekaan maksettu ja miun kautta sitä soittelevat.
Lopetettiin silloin, koska ei ollut boksia ja oltiin boksitta aika kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja 'minä':
itsekää en kyl ymmärrä mitä järkeä siinä on et tulis maksaa tyhjästä kun ei katso ylen kanavia.. toivot. menee yle konkkaan ni päästään maksuistaki..

no sittepä pitää olla valmis maksamaan myös sakot jotka tulee laittomasta katsomisesta. turha sitä on sitte täällä narista jos sakot tulee.

ap:lle otatte vaan nopsaan nyt sen lupa maksun vaik netin kautta ennekuin tarkastaja tulee oven taakse :wave:

itsekää en kyl ymmärrä mitä järkeä siinä on et tulis maksaa tyhjästä kun ei katso ylen kanavia.. toivot. menee yle konkkaan ni päästään maksuistaki..

Mietipäs nyt oikein ajatuksella tuota sun sanomaasi tuossa....jos yle menis konkkaan, niin mitä sitten mahtaisi oikeasti tapahtua, mietipäs vähän...

no sittepä pitää olla valmis maksamaan myös sakot jotka tulee laittomasta katsomisesta. turha sitä on sitte täällä narista jos sakot tulee.

ap:lle otatte vaan nopsaan nyt sen lupa maksun vaik netin kautta ennekuin tarkastaja tulee oven taakse :wave:

Sisään eivät pääse, kun koira ei päästä, enkä minäkään päästä vieraita ihmisiä.
Tuskin uskaltavat nousta edes autosta, kun koirat on vastassa
;)
Mutta joo, saa isäntä ottaa sen sit netin kautta =)

no eiköhän se ole itsestäänselvyys jos katsoo telkkua niin maksaa myös siitä. saisi vaan enemmän jäädä kiinni näitä jotka ei maksa lupamaksua :kieh:

Jaa ei me vaan olla koskaan mitään maksettu, eikä maksetakkaan. Oon ihan milloin vaan valmis pulittamaan kanavoista joita katson, mut mun tietääkseni mtv3, neonen, jim, subi ja voice on ainaki tähän mennessä ollu ilmasia? Yleltä oon viimesen kymmenen vuoden aikana kattonu yhen leffan ja suomen viisuvoiton, eikä ne todellakaa ollu mun mielestä satojen erkkejen arvosta viihdettä. Yle paasaa siitä hemmetin tv-luvasta vaan, koska ne tietää, et jos ylen kanavat tulis maksullisiks, ne ei selviäis hengissä. Ihan järjetöntä kaikkien maksaa jostai, mitä vaa harvat katsoo. Tulis vaikka kaikki kanavat mun puolesta makullisiks, ni ei tarvis tarkastajaa pelätä, muttei maksaa tyhjästäkää.

Jos ei katso ylen kanavia niin silloin ei tapahdu laitonta katsomista. NE jotka eivät maksa tv-lupaa koska eivät katso ylen kanavia eivät ole siivellä eläjiä. Muut kanavat rahoitetaan mainostamalla.

En ole ikinä maksanut TV-lupaa, enkä maksa. Rahottakoot oopperatalonsa jotenkin muuten. En ole käymässä ikinä siellä oopperatalossakaan, joten miksi osallistuisin sen kustannuksiin?
Ja sen kun YLEkin vaan laittais mainoksia kehiin ja rahoittas toimintansa niillä.