V
vieras
Vieras
Tänään iltapäivälehden kannessa oli kyseinen otsikko, tai ainakin sinnepäin. Lukiko joku kuka juontaja oli kyseessä ja mikä tuo koko juttu oikein oli? *jäi kiusaamaan
*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mies kun katsoi sitä ohjelmaa vähän alusta,niin se sanoi et ihan kuin joku olisi huudellut siellä katsomossa : Homoo! Että kuulikohan se oikein?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mies kun katsoi sitä ohjelmaa vähän alusta,niin se sanoi et ihan kuin joku olisi huudellut siellä katsomossa : Homoo! Että kuulikohan se oikein?![]()
Jotain sieltä joku miesääni huusi. En kuullut mitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huuteli vaan jotain hyvä Kim, ja joillekkin juontajille hyvä et en tiiä mitä muuta on huudellet mut se Aleksi oli kännissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mies kun katsoi sitä ohjelmaa vähän alusta,niin se sanoi et ihan kuin joku olisi huudellut siellä katsomossa : Homoo! Että kuulikohan se oikein?![]()
Ihan kuin se olisi homoo huudellut ja se oli todennäköisesti tälle Uotiselle tarkoitettu,itse en sitä katsonut ja kuullut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mies kun katsoi sitä ohjelmaa vähän alusta,niin se sanoi et ihan kuin joku olisi huudellut siellä katsomossa : Homoo! Että kuulikohan se oikein?![]()
Ihan kuin se olisi homoo huudellut ja se oli todennäköisesti tälle Uotiselle tarkoitettu,itse en sitä katsonut ja kuullut.
se kyllä huus Uotiselle hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mies kun katsoi sitä ohjelmaa vähän alusta,niin se sanoi et ihan kuin joku olisi huudellut siellä katsomossa : Homoo! Että kuulikohan se oikein?![]()
Joo,mä sanoinkin et en ollut varma asiasta![]()
Mutta mä en ymmärrä,mitä riehumista tossa on jos huutelee hyvää jne?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mies kun katsoi sitä ohjelmaa vähän alusta,niin se sanoi et ihan kuin joku olisi huudellut siellä katsomossa : Homoo! Että kuulikohan se oikein?![]()
Joo,mä sanoinkin et en ollut varma asiasta![]()
Mutta mä en ymmärrä,mitä riehumista tossa on jos huutelee hyvää jne?
no ku se oli kait kännissä