tuusulassa asuvat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmästynyt

Vieras
me ollaan muuttamassa toukokuun lopussa tuusulaan hyrylän tuntumaan. käytiin tänään päivällä ajelemassa siellä päin lasten kanssa ja pisti silmään että siellä oli 2 s-markettia vierekkäin.. minkä ihmeen takia? käyttekö te molemmissa vai jommassa kummassa ja onko sama valikoima?

Ne on eri omistajien. Hyrrän vieressä oleva S-market oli ennen Spar ennenkuin s-yhtymä osti spar ketjun. Toinen S-market pitää pystyssä sitä eteläpään liikekeskusta, kompleksia miksilie sanoa. Tosta oli aikoinaan (joo mä oon kohta 10v sitten muuttanut pois) juttua et on olemassa eteläinen keskusta ja pohjoinen keskusta. Hyrrän luonna olevassa S-marketissa on sit halvempi ruoka ja paremmat tarjoukset, mä ostelen itse sieltä ruuat kotikotona käydessä kun tulee halvemmaksi viedä mukana.
Kai mä vastasin kysymykseen :o) Ja siit "sparista" piti tulla prisma mut jostain syystä mitä en enää kuollaksenikaan muista sitä ei saannut.

kiitos teille nyt sitten ymmärrän. taitaa meidän viikonloppu kaupaksi tulla sitten se missä on alko.. saa punaviiniä viikonlopuksi :) onko tossa alkon sokkarissa myös lihatiski? aika ihmeellistä että eri hinnat.. no täytyneen sitten katsella..

Pitää hieman korjata tuota S-market tietoa täällä... Kummatkin S-marketit kuuluvat HOK-elannolle ja kummassakin ovat voimassa samat S-market hinnat kun muissakin HOK-elannon kaupoissa. Poikkeuksena on ollut tuon uudemman Tuusulan keskuksen kampanjat jotka ovat koskeneet vain tuota kyseistä kauppaa mutta muutoin samat hinnat ovat molemmissa ketjuperiaatteen mukaisesti.

Tuo toinen s-market avattiin Tuusulaan sen takia, koska tämä vanha on jäänyt hieman pieneksi siihen asiakasmäärään nähden mitä siellä on. Yksinkertaisesti tilat eivät meinanneet enää riittää Toinen avattiin jotta sen puolen ihmiset voisivat asioida lähempänä kotiaan ja näin ehkä voitaisiin helpottaa asiakaspainetta täällä vanhemman kaupan puolella joka myynniltään on HOK-elannon kaupoista TOP 5:ssä. Prisman avaamisesta tuohon Keskukseen ei koskaan ole ollut puhetta, tila on siinä Prisman kokoiselle kaupalle aivan liian pieni.

Kolmisen kuukautta sitten olen muuttanut pois hyrylästä... Koko ikäni sielä asunu. Se K-kaupan viereinen ässä on halvempi!!! Sekä siellä on parempi hevi osasto :) Itse tykkäsin muutenkin asioida siellä ennemmin, tosin ennen sitä olinkin k-kaupan asiakas... ja kun sillä puolen hyrylää asuttiin :)

Yhteistyössä