aika no joo asiatonta :/ mut tiedoksiAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Aiotteko laittaa lapset Jokelan kouluun?
riihikalliolaiset ei mene jokelaan..ala aste riihikalliossa yläaste hyrylässä...
aika no joo asiatonta :/ mut tiedoksiAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Aiotteko laittaa lapset Jokelan kouluun?
lapsiperheitä siellä on paljon..julkinen tökkii keravan suuntaa ja vantaalle vielä pahemmin.vaatekaupat lähimmät taitaa olla keravalla.mutta ruokakauppoja ja huonekalukauppoja on..sekä sulan kuuluisa auto alueAlkuperäinen kirjoittaja Essi81:Itse olen asunut Tuusulassa koko ikäni. Kohta 26vuotta. Tuosta ajasta olen kasvanut ensimmäiset 15vuotta Riihikalliossa. Riihikallioon oon juuri saatu valmiiksi laajennettu ala-aste... ilmeisemmin nykyään myös oma yläastekkin. On suosittu ja pidetty päiväkoti ja useita perhepäivähoitajia. On mukava puisto pulkkamäkineen aivan keskeisellä paikalla. Kioski, apteekki, alepa. Makuuni, pizeria ja leipomo. Ja oma kirjasto. Suuremmat kaupat ja palvelut löytyy Hyrylästä jonne pääsee helpolla... Kävellen, pyörällä, autolla JNE. Itse suosittelen. Ja Jokela on kaukana. Ja mä olen ainakin mielestäni saanut hyvän kasvuympäristön tuolla ja pyssyt on olleet kaukana meidän elämää.
samoja kouluja käynyt vuotta vanhempana..mä asuin 18v asti ja vielä tulee käytyä usein vanhuksia moikkaamassa =)Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Itse olen asunut Tuusulassa koko ikäni. Kohta 26vuotta. Tuosta ajasta olen kasvanut ensimmäiset 15vuotta Riihikalliossa. Riihikallioon oon juuri saatu valmiiksi laajennettu ala-aste... ilmeisemmin nykyään myös oma yläastekkin. On suosittu ja pidetty päiväkoti ja useita perhepäivähoitajia. On mukava puisto pulkkamäkineen aivan keskeisellä paikalla. Kioski, apteekki, alepa. Makuuni, pizeria ja leipomo. Ja oma kirjasto. Suuremmat kaupat ja palvelut löytyy Hyrylästä jonne pääsee helpolla... Kävellen, pyörällä, autolla JNE. Itse suosittelen. Ja Jokela on kaukana. Ja mä olen ainakin mielestäni saanut hyvän kasvuympäristön tuolla ja pyssyt on olleet kaukana meidän elämää.
Että eivät mene enää Hyrylän koulukeskukseen yläasteelle, kun Rihassa on nykyisin omakin yläasteAlkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:aika no joo asiatonta :/ mut tiedoksiAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Aiotteko laittaa lapset Jokelan kouluun?
riihikalliolaiset ei mene jokelaan..ala aste riihikalliossa yläaste hyrylässä...
hieno homma..hyrylän on kautta aikain ollu niin täys..siihen ala asteeseenko ne sen teki?tarttee ajaa siit ohiAlkuperäinen kirjoittaja heippa:Että eivät mene enää Hyrylän koulukeskukseen yläasteelle, kun Rihassa on nykyisin omakin yläasteAlkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:aika no joo asiatonta :/ mut tiedoksiAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Aiotteko laittaa lapset Jokelan kouluun?