tuun kohta ihan vainoharhaseks ton koiran kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
no mä siis olen tosi paskana aina yksin kotona, koska mulla on HILLITÖN mielikuvitus.. :ashamed: ja toi koira on auttanu siihen TOSI paljon, se tuo hirmusti turvallisuuden tunnetta kun on joku tossa :)

mutta nyt se haukkuu tonne ulos tyhjyyteen ihan sekapäisesti ja mä oon paskat housussa et mitä siel on :ashamed: :ashamed:

varmaan naapurin kissa tai muuten vaan naapuri :xmas:
mut toi et toi karvanaama pöhähtelee kokoajan valmiuksissa tos eteisessä, haukahtelee,haukkuu,murisee ja on levoton... :o

apuaaaaaaa :xmas: :xmas: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
no mä siis olen tosi paskana aina yksin kotona, koska mulla on HILLITÖN mielikuvitus.. :ashamed: ja toi koira on auttanu siihen TOSI paljon, se tuo hirmusti turvallisuuden tunnetta kun on joku tossa :)

mutta nyt se haukkuu tonne ulos tyhjyyteen ihan sekapäisesti ja mä oon paskat housussa et mitä siel on :ashamed: :ashamed:

mut toi et toi karvanaama pöhähtelee kokoajan valmiuksissa tos eteisessä, haukahtelee,haukkuu,murisee ja on levoton... :o

Eikait sillä koiralla oo jotakin vikaa vikaa vikaa.... jos noin levoton kerran ihan normaalisti on....

Vuosia SITTEN OTIN MIEHEN KOTOA KOIRAN LAINAAN ILTAVUOROVIIKOLLE KUN PELOTTI YKSIN.
TÄYTYI PALAUTTAA PIAN KUN PELOTTI VIELÄ ENEMMÄN.

Niin, vai osoittaisko tue sinulle, että minä muuten vahdin täällä.
Meillä tuo nyt jo vanhus rupesi tekemään sellaista, että alkoi aina 23 aikoihin jotain urahtelemaan ja murisemaan, kun jäi ainoaksi koiraksi. Oli kuitenkin elänyt elämäänsä parhaimmillaan 5 koiran laumassa, jossa oli alimmaisena. Tosta kun noita sitten yksi kerrallaan vanhuteen kupsahteli, tuli pojalle tommoinen juttu eteen.
Tylysti kylläkin sanoin aina, että turpa kiinni, niin lopetti parissa viikossa.
Sitten kun muutettiin, otti tavakseen aika tarkasti aamu-yöllä neljän aikoihin, käydä hyppäämässä kaikkien huoneiden ovet auki, ja meni nukkumaan keskeiselle paikalle, mistä näki kaikki kolme makkaria, sekin käytös hiipui ihan itsestään, siitä en kyllä tosin kieltänyt, oli minusta aika liikkis kun kävi huoneissa nuuskuttelemassa, että kaikki tallella :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peeko:

Eikait sillä koiralla oo jotakin vikaa vikaa vikaa.... jos noin levoton kerran ihan normaalisti on....

?? ei se nyt normisti tollane ole.. ihan nukkuu yönsä ja avaa suunsa vaan syystä..
meen kohta tupakalle ja mennään katsoo mikä mörkö siel pyörii :xmas:

Juuh, se pistää kammottamaan jos koira haukkuu tyhjyyteen!!! :|

Muutamia vuosia sit mies oli yövuorossa, yöllä heräsin ku koira istui keskellä eteistä, katsoi ylöspäin ja haukahteli varoitushaukkua!!! Meinas kyllä tulla hätäkakka housuun... oletettavasti yläkerrassa kipitteli orava tai hiiri jolle se haukkui, näin yritin itelleni vakuuttaa! :D

Tiedän: mä oon ihan samanlainen. Tässä yhtenä iltana olin ihan pissit housussa täällä, mietin että miksi noi rähjää ulkona rappujen eessä iltapissalla tonne pusikkoon päin... Lopulta kävi ilmi että siellä oli siili. :ashamed: Mutta hitto ett pelotti. :headwall:

Tiedän tunteen:) Oltiin mökillä muutama viikko sitten ja koira alko haukkumaan keskellä yötä ja kulki ikkunoissa. Selvästi oli ulkona jotakin! Mä olin ihan paniikissa, kännykin oli unohtunut mulla kotiin ja miehen kännykkä oli autossa:o Vaikka olikin luultavasti joku metsän eläin niin silti mielikuvitus alkoi laukkaamaan aika villisti ja ihan oikeasti meinas tulla paniikki keskellä korpea!

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Niin, vai osoittaisko tue sinulle, että minä muuten vahdin täällä.
Meillä tuo nyt jo vanhus rupesi tekemään sellaista, että alkoi aina 23 aikoihin jotain urahtelemaan ja murisemaan, kun jäi ainoaksi koiraksi. Oli kuitenkin elänyt elämäänsä perhaimmillaan 5 koiran laumassa, jossa oli alimmaisena. Tosta kun noita sitten yksi kerrallaan vanhuteen kupsahteli, tuli pojalle tommoinen juttu eteen.
Tylysti kylläkin sanoin aina, että turpa kiinni, niin lopetti parissa viikossa.
Sitten kun muutettiin, otti tavakseen aika tarkasti aamu-yöllä neljän aikoihin, käydä hyppäämässä kaikkien huoneiden ovet auki, ja meni nukkumaan keskeiselle paikalle, mistä näki kaikki kolme makkaria, sekin käytös hiipui ihan itsestään, siitä en kyllä tosin kieltänyt, oli minusta aika liikkis kun kävi huoneissa nuuskuttelemassa, että kaikki tallella :D

aika ihana :D
meidän ipana on vasta ½vuotta ja kieltämättä sille on viime aikoina tullu se et se suojelee mua ja poikaa kaikelta.. asettuu aina meidän ja naapurin väliin kun jutellaan naapurin kanssa jne.
osuis kyl ton luonteeseen et "pätee" vaan et hei mä oon täällä :D :heart:
täytyy vaan tajuta sit jos alkaa mennä överiks.. toistaseks ei viel oo menny :)

Minkäs rotuinen ronttonen teillä on?
Toi meidän herra täyttää just jo 10, ja on kuule semmoinen persoona, ettei paremmasta väliä. Aina ei kyllä ole huumorimittari venynyt riittävästi, mutta on se aika liikkis, sanonkin aina, että se kulkee parkeilla ja koska on polakki (en ole rasisti), niin eihän se voi ymmärtää suomea :whistle: :whistle:

meil on tanskandoggi :heart:
asun juu sellasessa paikassa mis liikkuu paljon rusakoita ja kissoja ainakin..
ja naapurit on melkein kaikki vuorotyössä, eli niitäkin liikkuu.. rivarissa asutaan :)

Minusta on huvittavaa, että tossa meidän metsänaapurissa on semmoisia ihan pieniä tipsu narttuja, meidän poika oli metsänpoikki mennyt visiitelle tyttöjen luokse, on siis rottweiler. Naapuri soitti nauraen, että oli menossa koirien kanssa ulos, ja silloin oli hänen vanhin narttunsa hyökänny haukkuen talonkulmalle, meidän rotikan pylly vaan oli vilahtanut ohi, kun raukka juoksi äkkiä kotiin karkuun :D
On se niin vaarallinen tuo meidän poika :whistle:

Yhteistyössä