Tuulimunasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei toisessa raskaudessa näkynyt kuin tyhjä pussi rv:lla 10. Pistivät sit gynepolille ja olivat varmoja että oli tuulimuna mutta sielläpä löytyikin sitten pikkuinen. Mutta yrittivät neuvolassa kylläkin masun päältä katsoa..ja gynepolilla sit alakautta.

Ei voi sanoa, että on varmuudella tuulimuna. Mulla ei viikolla 5+3 näkynyt vielä muuta, kuin tyhjä pussi, mutta kontrollissa kolmen viikon päästä sitten näkyi sikiö, raskaus olikin viikon varhaisemmassa vaiheessa, kuin menkoista laskien piti olla. Nyt tuo tuulimunaepäily on kohta jo 8kk =) :heart:

Kiitos vastauksista! Vähän mieli parani ja toivoa on :). Pitkät viikot vielä edessä kun täytyy odotella uusintaaikaa ultraukseen. Toivotaan, että pikkuinen tulee vielä esiin. Tosiaan alakautta tuo ultra tehty ja pienen pieni pussi näkyi. Mutta ei mitään sen sisällä. Lääkäri vain tokaisi että varmaan tuulimuna enkä sitten uskaltanut kysellä enempää.

Mun tutulla oli loppuun asti yksi lääkäri sitä mieltä, että tuulimuna on. Väitti oikein kivenkovaan. :D Tuttu meni sitten vauvan synnyttyä nyytin kanssa tämän lääkärin pakeille ja esitteli, että tässä se meidän tuulimuna nyt sitten on. :D

Uusimmat

Yhteistyössä