Tuulimunaraskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riina

Vieras
Olen alkanu pelkäämään, että mulla onkin tuulimunaraskaus. Mulla tuli ovulaation aikoihin 4 päivää välivuotoa ja lääkäri sanoi, ettei tässä kierrossa voi enää tulla raskaaksi. Kuitenkin tulin, mutta haamuviivan sain vasta 18 pv hedelmöityksestä vaikka acon 10 voi näyttää plussaa jo 7-11 hedelmöityksestä. Ja testailin ahkerasti oviksen jälkeen, eka haamu siis vasta rv 4+6. Viikko siitä viiva oli vähän tummempi ja eilen rv 6+4 acon 10 tumma viiva...mutta sitä ihmettelen kun vasta nyt. Mulla ei ole oikeestaan mitään oireita, nyt jo rv6+5. Ultraan pääsen vasta kahden viikon päästä, toivo on jo menetetty. Kyllä sen testin ois pitäny plussaa näyttää aiemmin jos kaikki ois kunnossa.

Mulla kaikki raskaustesti näyttää korkeintaan vasta kaksi viikkoa sen jälkeen, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa tai vieläkin myöhemmin. Mulla on ollut myös tuulimuna, eikä se poikennut mitenkään noista muista kerroista, kun olen ollut raskaana, oireita oli jopa enemmän, kun parissa ekassa raskaudessa. Turhaan menetät toivoasi vielä, odota ihan rauhassa.

Nuo oireet on täysin erilaiset joka raskaudessa, tietenkin voi joskus olla samanlaisetkin. Mulla esim. potkutkaan ei juuri tunnu koko raskaus aikana, jos noudattaisin tuota nykyistä ohjetta saisin olla joka päivä polilla sen takia, että en ole tuntenut vauvan liikkeitä. Silti kaikki lapset olleet terveitä, eikä alkuraskauden keskenmenoja kummempia ole koskaan ollut! ONNEA ! ! !

Yhteistyössä