Tuulimunaraskaus

Onko alkuraskauden oireet tuulimunaraskaudessa samanlaiset kuin normaaliraskaudessakin?

Itselläni hirmuinen pelko alkaneen raskauden menetyksestä koska raskaustesti muuttuu niin hitaasti positiiviseksi. Samoin mulla on aika kovia menkkakipukohtauksia ja joka kertaa sitä ajattelee että mitäs nyt :ashamed:
Toisaalta pahoinvointi on jokapäiväinen seuralainen!

Haluaisin siis tietää miten teillä on tuulimuna,tai kohdun ulkoinen oireillut? Onko teillä ollut alusta asti tunne ettei kaikki ole hyvin?

Minun ensimmäinen raskauteni oli tuulimuna, raskausoireet olivat ihan selkeät: rinnat turvoksissa ja kipeät. Vatsakipuja ei kyllä ollut.
Perjantaina päättyi toinen raskaus keskenmenoon vko 9:llä, raskausoireet oli aika samanlaiset kuin tuulimunassa. Riippuen vähän millä viikolla olet, kannattaa käydä ultrassa yksityisellä, kyllä se siellä selviää, noin raskausviikosta 7 alkaen.

muoks: kohdun ulkoisesta tulee kovat vatsakivut ja usein toispuoleisesti - jos alkio onkiinnittynyt munajohtimeen. Kovista kivuista on syytä hakeutua hyvin nopeasti hoitoon, ettei munajohdin tuhoudu.

Paljon onnea matkaan!

Kiitos Hillevi vastauksestasi ja syvä pahoittelu keskenmenosi johdosta :hug: :'( Tuntuu kyllä niin väärältä :ashamed:

Tämä raskauteni on nyt ihan alussa, rv 4+6 (?). Menkkojen olisi pitänyt alkaa viimeviikon torstaina-perjantaina ja silloin jo tunsin pahoinvointia. Odottelin ja tein ensimmäisen testin sunnuntaina (herkän) joka oli hyvin hailakka haamu! Tänään tein sitten jo puolet vahvemman positiivisen testituloksen.
Jotenkin ikävä tunne itselläni ja kummastuttaa tuo matala hcg...menkat kuitenkin jo 5päivää myöhässä!
vaan nyt ei auta kuin odotella ja toivoa :heart: Alkuraskauden ultraan olen menossa varmistamaan tilanteen.

Kiitos onnitteluista ja rohkaisevista sanoista :hug:

Ikävä kyllä pahin pelkoni taisi toteutua sillä tänäaamuna alkoi vuoto rv 5+2 :'(
En usko että tämä olisi asiaan kuuluvaa vuotoa...välillä kipuilee ja vuodon seassa tulee pieniä hyytymiä :ashamed:
Ei jaksanut elää meidän pikkuinen, vaan lensi taivaalle joukkoon tähtien :'( :heart:
Olo on kirjaimellisesti tyhjä :'(

Yhteistyössä