Tuulimuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiinu

Aktiivinen jäsen
23.06.2004
2 117
0
36
Olen tällä hetkellä raskaana viikolla 6... mutta jouduin ultraan kun tulee aika lailla vuotoa... mutta siinä ei oikeen näkynyt mitään että onko se vielä niin alussa että se ei vain näy vai onko se tuulimuna?!
Ja kauanko raskaustesti näyttää posi´tiivistä vaikka olisi tullut keskenmeno tai olisi tuulimuna?

Mulla aikoinaan kävi niin, että tohkeissamme odotimme esikoistamme, kun viikolla 6+ alkoi ruskehtava vuoto ja hakeuduin päivystykseen. Siellä lääkäri ultrasi, eikä mitään näkynyt. Seuraavina päivinä kävin verikokeissa, joissa katsottiin raskaushormonin määrää veressä ja tasaisesti se laskikin. Joidenkin päivien kuluttua oli jo normaalilla tasolla, eli ei siihen pitkään mennyt.
Epäselväksi jäi, oliko kyseessä alkuraskaudden keskenmeno, vai tuulimuna.

meillä kävi niin, että tuulimunaraskaus eteni viikolle 13,ennekuin ekassa lääkärineuvolassa sydänääniä ei löytynyt...kaavintahan siitä seurasi..vuotoja ei ollut lainkaan.

Itellä just nyt tuulimuna. Joudun keskeyttämään itse lääkkeellisesti ilman lääkäriapua, sillä en ole kotikunnassa just nyt. Sattuisko joku tietämään kuinka kovat kivut lääkkeillä aiheutetusta "keskenmenosta" tulee? Joutuuko sairaalaan lähteen? Vuoto? :o

Yhteistyössä