Tutuilta tuli samanlainen hääkutsu kuin meillä oli :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ----
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap, millainen ja minkä värinen teidän hääkutsu sitten oli?

Meinaan jos se oli esim. hopeinen / kultainen / vaaleanpunainen / valkoinen ja koristeluna esim. pitsiä, satiininauhaa, sormuksia, sydämiä, kyyhkysiä tms, niin saattaapa olla sattumaakin tuo samankaltaisuus... ;)

Hääparille tarkoitetut "kepposleikit" olivat identtiset meidän ohjelmamme kanssa sekä kaason ja bestmanin rockbiisin laulaminen heidän siitä etukäteen tietämättään. Tää oli myös meillä, miehen kanssa se keksittiin laittaa.

Olipas aika yllättävää, kun joutuivat ihan kylmiltään laulamaan rock-teemahäissä. Millaisiahan ne teidän uniikit "kepposleikkinne" olivat, ihanko peräti Tuttua Juttua...?

Minä olen tällainen vanha korppu, jonka mielestä häihin mennään todistamaan vihkimistä, syömään hyvin ja tapaamaan vanhoja/uusia sukulaisia/ystäviä. Ohjelma harvoin on yhtä hauskaa kuin vapaa ja vapautunut seurustelu.

Siis ihan sanoivat meille etukäteen että miettivät samaa paikkaa,mutta se oli varattu heidän viikonloppunaan :) Kutsut olivat ihan samanlaiset,eli samanlaisilla kuviosaksilla leikatut,samoissa kohdissa täsmälleen samanlaiset koristeet jne.

[QUOTE="Mievaan";23787582]Olipas aika yllättävää, kun joutuivat ihan kylmiltään laulamaan rock-teemahäissä. Millaisiahan ne teidän uniikit "kepposleikkinne" olivat, ihanko peräti Tuttua Juttua...?

Minä olen tällainen vanha korppu, jonka mielestä häihin mennään todistamaan vihkimistä, syömään hyvin ja tapaamaan vanhoja/uusia sukulaisia/ystäviä. Ohjelma harvoin on yhtä hauskaa kuin vapaa ja vapautunut seurustelu.[/QUOTE]

Peesi tähän...

Mäkin haluaisin nähdä kuvat molemmista.

Mutta silti, jos tekisin samanlaisen kutsun kuin jollakin kaverilla, niin kysyisin "lupaa" etukäteen.
Mun kaveri ihanstui meidän hääkutsussa olevaan leimaan (yllättäen niinkin harvinainen kuin sydän ;) ) ja mä sanoin heti, että tottakai lainaan sitä hänelle. Hän ei tosin tehnyt ihan samanlaisia kutsuja.

Jos kortissa on oikeasti ollut jotain uniikkia, esim. oma piirrustus tms. niin olisin kyllä myöskin hiukan kyrsiintynyt, mutta muuten lienee aika sattumankauppaa, jos toisillakin sattuu olemaan samat teema-värit yms.

[QUOTE="HEI";23788201]peesi[/QUOTE]

Tahallaan ja ilkeyttäänkö meni kopioimaan? Minulla aunakin yksi sinänsä harmiton ja mukavakin nuoruudenkaveri, joka usein puhui kuin omana ideoinaan vaikkapa juuri hetkeä aikaisemmin aloittamani aiheen ja idean/tsoukin. Ei tehnyt ilkeyttään, vaan luulenpa että joillakin aivot vain toimii näin erikoisesti ja asioita sekoittaen erityisesti innostuessaan jostakin, joten olisi lapsellista ja typerää tahallaan enää loukata ko. henkilöä. Edelleenkin ollaan kavereita. Kusipäisyydestä, riidan haastamisesta ja turhan kuittailusta (nolaamisesta muiden edessä muka ovelasti) olen joitakin kaverisuhteita ainakin hetkeksi laittanut jäähylle.

Mun tuttu teetti samanlaisen VIHKISORMUKSEN, kun mun perintösormus.

Siinä on vaan yks timatti enemmän.
Ai että mua aina jaksaa huvittaa. =)

Mä teetin samanlaisen kuin mun äidillä on ollut ja häiden jälkeen mun sisko olis halunnu kans samanlaisen vihkisormuksen. Se oli mennyt naimisiin jo 15 vuotta ennen mua, mutta olis halunnut silti samanlaisen sormuksen. Mun mielestä oli outoa, ettei silloin aikoinaan sellaista teettänyt.

En mä muista, millaisia hääkutsuja meille on tullut. Omani muistan (mistähän johtuu... ;) ), mutta en todellakaan niitä jotka ovat postilaatikosta tipahtaneet. Tai saatikka mitään väriteemoja tms. Eiköhän ne kortit ole uniikkeja vain tekijälleen, muille se on kutsukortti muiden joukossa.

[QUOTE="vieras";23787172]Ei mitään mielikuvaa saamistamme hääkutsuista, useimmiten ne ovat erikoisia ja unohtumattomia ainoastaan laatijalle itselleen.[/QUOTE]

Komppaan aivan täysin tätä. Aika moni kuvittelee, että omat häät kaikkine romppeineen on niin helvetin uniikkia...

Haluan ehdottomasti että ensitreffini ovat parhaat ikinä. Vähintäänkin kuohuviinit yläilmoissa nosturin nokassa ja benjihypyt päälle. Lopuksi helikopterilennätys kotiin. Jos mies ei näitä hoksaa järkätä, niin eipä se sitten ole se oikea.

Häideni ainoa kriteeri on että saavat ystäväni kateellisiksi. Ei haittaa vaikka sen eteen joutuisin järjestämään Elvis-aiheiset teemahäät. Olenkin jo kutsut suunnitellut. Ostin oikein kirjan sen takia ja tilasin ulkomailta sellaiset hienot kuviosakset, millasia suomalaiset ei oo ikinä nähneetkään. Amerikassa ovat jo ehtineet ideaani kopioimaan, mutta haastan oikeuteen !

Ei vaan ole sitä oikeaa miestä vielä löytynyt. Luultavasti ovat kaikki jäljelläolevat 30+ miehet aikalailla persaukisia ressukoita (niin, haluan vielä korostaa ja toistaa ihan ääneen sanan "ressukoita", koska se tuntuu niin hyvältä, että ihan rinnassa lämmittää. Eräälläkin ystävälläni sellainen pakotti järjestämään perinteiset (paska)häät. NOLOA ! MUA HÄVETTÄÄ SEN PUOLESTA IHAN KAUHEESTI !

Aion kyllä vielä kysäistä ihan huomaamatta ja pokalla heiltä, että mistä saitte noin hienon idean. Saa sitten taas nauraa kunnolla ku on näin junttia porukkaa.

Ei tähän nyt enää kaivata kiukuttelevia miehiä. Miksi niitä ei yhtään kiinnosta nämä valmistelut ja tyyliasiat, kun vihdoinkin saataisiin olla edes yhtenä päivänä kuin Kustaa ja Silvia. Mies sanoi mulle, että jos en nyt heti huomenna laita "niitä sa*tanan kutsuja" postiin, niin hän itse tekee ne "helv*tin laput" vaikka ruutupaperille ja ne on perillä töllisteltävissä ennenkuin kesälomat alkaa. Sanoi vielä loppuun "***tanan sirkusta koko touhu !". Eihän tuo edes kiroile koskaan. Ei kai sillä vaan ole joku toinen, kun ei valmistelut kiinnosta ollenkaan ?